agatfx Napisano 19 Wrzesień 2011 Napisano 19 Wrzesień 2011 Czesc Panowie Czy rozdzielacie osobnymi obiektami mape hdr. Dzielac ja na illumination, a druga reflection???? Czy to dopiero etap postprodkcji - pasy????????? A mape ladujecie w backdrop i tyle. Czy jest sens to rozdzielac i bawic sie na etapie ustwiania sceny??? W weekend dobralam sie do SIBL i tam tak wlasnie jest to skonstruowane jedna sphera odpowiada za reflection, a druga ilumintion. Ale nie koniecznie trafilam na konfiguracje z backdropem, czyli rozdzielenie na trzy czesci??? i jeszcze pytanie jak polaczyc w scenie dwie trzy sphery tak aby wzajemnie sie nie wykluczaly-zaslanialy, i nie blokowaly siebie wzajemnie i tlaaa, ktore opcje nalezy brac pod uwage!!!! i ktore wlaczyc tudziez wylaczyc. (w object properites, a moze surface editor) Gdyz mam wrazenie ze jedna druga blokuje, a moze dac np 50% w object dissolve??????? Prosba do Was o info ktore rozwiazanie jest suteczne i najlepsze??? dzieki :) agata
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się