Napisano 28 Wrzesień 201113 l Witam jak lub czym wygładzić/połączyć/ukryć łączenia przy dwóch modelach terenu? http://imgur.com/vkeTR to te punkty jak widac w czerwieni. Teraz droga ( czarna linia), czy ten tutorial na ktorym chce sie oprzeć,sprawi że droga uloży się zgodnie z ukształtowaniem terenu (nierówności/wybrzuszenia),a może jest inny myk na to? Nie mam doswiadczenia,wiec prosiłbym o wyrozumialość i jakieś wskazówki,byc może jest jakis prosty sposób lub tez tutek odnoszący sie do powyższych pytań. pozdrawiam
Napisano 28 Wrzesień 201113 l połączyć to najpierw attach a później target weld, a wygladzic relaxem. Co do łączenia to ważne aby siatka nie była dość gęsta i najlepiej jakby werteksy się "pokrywały"
Napisano 28 Wrzesień 201113 l Te skrypty powinny sie przydać http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/ant-stitcher-fast-and-easy-way-to-connect-two-meshes-in-3ds-max http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/populate-terrain
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto