wertjacek Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 Witam jak lub czym wygładzić/połączyć/ukryć łączenia przy dwóch modelach terenu? http://imgur.com/vkeTR to te punkty jak widac w czerwieni. Teraz droga ( czarna linia), czy ten tutorial na ktorym chce sie oprzeć,sprawi że droga uloży się zgodnie z ukształtowaniem terenu (nierówności/wybrzuszenia),a może jest inny myk na to? Nie mam doswiadczenia,wiec prosiłbym o wyrozumialość i jakieś wskazówki,byc może jest jakis prosty sposób lub tez tutek odnoszący sie do powyższych pytań. pozdrawiam
cucsoniuss Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 połączyć to najpierw attach a później target weld, a wygladzic relaxem. Co do łączenia to ważne aby siatka nie była dość gęsta i najlepiej jakby werteksy się "pokrywały"
cucsoniuss Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 Te skrypty powinny sie przydać http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/ant-stitcher-fast-and-easy-way-to-connect-two-meshes-in-3ds-max http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/populate-terrain 1
baato Napisano 3 Październik 2011 Napisano 3 Październik 2011 #cucsoniuss: wielkie dzieki ! za linki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się