Acid_Jazz Napisano 1 Październik 2011 Napisano 1 Październik 2011 (edytowane) Witam, Takie autko modelowałem na mini bitwę, a wymodelowałem jak widać ;) Projekt raczej traktowany jak tutorial aby nauczyć się blendera i oczywiście motywator, aby audi ukończyć - to moje pierwsze auto w tak zaawansowanym stadium, dlatego też postanowiłem wrzucić do ukończonych. Oczywiście nie wszystko poszło doskonale ;), ale bitwa się skończyła i czas audi również czas: ok 1,5 miesiąca; soft: ubuntu, blender 2.58 + cycles, gimp //render wnętrza ze śmieszną ilością sampli// pozdrawiam, Acid_Jazz Edytowane 1 Październik 2011 przez Acid_Jazz
GRiPi Napisano 1 Październik 2011 Napisano 1 Październik 2011 Ciekawe ujęcia, niestety auto ma dużo niezgodności z oryginałem i jest krzywe.
Acid_Jazz Napisano 2 Październik 2011 Autor Napisano 2 Październik 2011 GRiPi, dzięki za komenta. Cieszę się, że coś jednak znalazłeś ciekawego w tych renderkach :) Gdybym częściej patrzył na refki, zdjęcia podkładałbym pod modelową część, pewnie niezgodności byłoby mniej A ostatnia sprawa... tutaj jest już gorzej. Domyślam się, że błędy powstały już na samym początku modelowania bryły bazowej, choć mnie wydawało się że jest ok. Wniosek jest taki, że na obecną chwilę nie wiem, jak miałbym się w przyszłości ustrzec takich błędów, wziąwszy pod uwagę, że nie jestem w stanie zobaczyć ich we viewporcie. Może częste rendery, pozwoliłyby poprawić siatkę póki poly było niewiele. pozdr. A_J
Rekomendowane odpowiedzi