Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ok mój problem pewnie wielu osobom wyda się śmieszny.

 

http://img215.imageshack.us/img215/3996/komineko.jpg

http://img855.imageshack.us/img855/2947/kominek003.jpg

 

Na pierwszym obrazku na mapie kominka widać straszne ziarno, natomiast na drugim go niema do tej porty jedynym sposobem na to bym dany problem zniknął było zmienienie wartości Vray: Adaptive subdivision image sample> Clr tresh z 0,1 na 0,01

 

Niestety ten sposób znacznie, wydłuża render czy jest jakiś inny trick by wygładzić ten szum? Nie jestem w stanie czekać niemal godziny na jeden pic. Proszę o pomoc.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

po renderze widać że masz opuszczoną wartość reflection glossiness, szum na tym materiale możesz również kontrolować za pomocą wartości subdivisions, która znajduje się pod refl.glossiness. Ogólnie im niższa wartość refl.glossiness tym wyższa powinna być wartość subdivisions. Zakładam, że masz ją ustawioną defaultowo na 8 zwiększ na 12-24. Czas będzie oczywiście dłuższy niż przy 8 ale powinien być krótszy niż przy obniżaniu Clr treshold

Edytowane przez żółty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności