Biolo_idiota Napisano 8 Październik 2011 Napisano 8 Październik 2011 Ok mój problem pewnie wielu osobom wyda się śmieszny. http://img215.imageshack.us/img215/3996/komineko.jpg http://img855.imageshack.us/img855/2947/kominek003.jpg Na pierwszym obrazku na mapie kominka widać straszne ziarno, natomiast na drugim go niema do tej porty jedynym sposobem na to bym dany problem zniknął było zmienienie wartości Vray: Adaptive subdivision image sample> Clr tresh z 0,1 na 0,01 Niestety ten sposób znacznie, wydłuża render czy jest jakiś inny trick by wygładzić ten szum? Nie jestem w stanie czekać niemal godziny na jeden pic. Proszę o pomoc.
żółty Napisano 8 Październik 2011 Napisano 8 Październik 2011 (edytowane) po renderze widać że masz opuszczoną wartość reflection glossiness, szum na tym materiale możesz również kontrolować za pomocą wartości subdivisions, która znajduje się pod refl.glossiness. Ogólnie im niższa wartość refl.glossiness tym wyższa powinna być wartość subdivisions. Zakładam, że masz ją ustawioną defaultowo na 8 zwiększ na 12-24. Czas będzie oczywiście dłuższy niż przy 8 ale powinien być krótszy niż przy obniżaniu Clr treshold Edytowane 8 Październik 2011 przez żółty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się