Napisano 8 Październik 201113 l Ok mój problem pewnie wielu osobom wyda się śmieszny. http://img215.imageshack.us/img215/3996/komineko.jpg http://img855.imageshack.us/img855/2947/kominek003.jpg Na pierwszym obrazku na mapie kominka widać straszne ziarno, natomiast na drugim go niema do tej porty jedynym sposobem na to bym dany problem zniknął było zmienienie wartości Vray: Adaptive subdivision image sample> Clr tresh z 0,1 na 0,01 Niestety ten sposób znacznie, wydłuża render czy jest jakiś inny trick by wygładzić ten szum? Nie jestem w stanie czekać niemal godziny na jeden pic. Proszę o pomoc.
Napisano 8 Październik 201113 l po renderze widać że masz opuszczoną wartość reflection glossiness, szum na tym materiale możesz również kontrolować za pomocą wartości subdivisions, która znajduje się pod refl.glossiness. Ogólnie im niższa wartość refl.glossiness tym wyższa powinna być wartość subdivisions. Zakładam, że masz ją ustawioną defaultowo na 8 zwiększ na 12-24. Czas będzie oczywiście dłuższy niż przy 8 ale powinien być krótszy niż przy obniżaniu Clr treshold Edytowane 8 Październik 201113 l przez żółty
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto