Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć wszystkim mam taki problem mianowicie wymodelowałem sobie liścia bo modeluje drzewo i nie mam pojęcia jak go z klonować do kilku tysięcy za jednym razem żeby po jednym nie klonować. Z góry dziękuję za odpowiedź

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 920
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W tm konkretnym przypadku możesz użyć modyfikatora Hair and Fur (zakładając, że korzystasz z Maxa, ale większość programów ma coś odpowiadającego, za symulowanie włosów itp.). Polecam http://www.3dm3.com/tutorials/tree/, chociaż odnosi się do starej wersji Maxa.

 

Pzdr

Napisano
  • Autor

Użyłem tego modyfikatora lecz nie chodziło mi o taki efekt, chyba że źle coś zrobiłem. Proszę o pomoc.

Napisano

W maxie to raczej są trzy główne metody generowania powielonej geometrii

1) Scatter - Create->Compound Object ->Scatter i wynieramy na jakiej geometrii ma być rozkładany nasz "klon", ilość obiektów, skale itd.

2) Partikle, ale to już troszkę trudniejsze.

3) Object paint z Graphite modeling tools - czyli ustawiamy model którym malujemy i potem brushem nanosimy kopie na geometrię po której malujemy.

 

Do drzewa z liściami najprostszy będzie scatter.

Napisano
  • Autor

Mam dalej problem. Mianowicie robię za pomocą Scattera ale liście robią się w takiej kupie, jak to zmienić ?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności