OnePack Napisano 8 Październik 2011 Napisano 8 Październik 2011 Cześć wszystkim mam taki problem mianowicie wymodelowałem sobie liścia bo modeluje drzewo i nie mam pojęcia jak go z klonować do kilku tysięcy za jednym razem żeby po jednym nie klonować. Z góry dziękuję za odpowiedź
Muppet Napisano 8 Październik 2011 Napisano 8 Październik 2011 W tm konkretnym przypadku możesz użyć modyfikatora Hair and Fur (zakładając, że korzystasz z Maxa, ale większość programów ma coś odpowiadającego, za symulowanie włosów itp.). Polecam http://www.3dm3.com/tutorials/tree/, chociaż odnosi się do starej wersji Maxa. Pzdr
OnePack Napisano 13 Październik 2011 Autor Napisano 13 Październik 2011 Użyłem tego modyfikatora lecz nie chodziło mi o taki efekt, chyba że źle coś zrobiłem. Proszę o pomoc.
Hynol Napisano 13 Październik 2011 Napisano 13 Październik 2011 W maxie to raczej są trzy główne metody generowania powielonej geometrii 1) Scatter - Create->Compound Object ->Scatter i wynieramy na jakiej geometrii ma być rozkładany nasz "klon", ilość obiektów, skale itd. 2) Partikle, ale to już troszkę trudniejsze. 3) Object paint z Graphite modeling tools - czyli ustawiamy model którym malujemy i potem brushem nanosimy kopie na geometrię po której malujemy. Do drzewa z liściami najprostszy będzie scatter.
OnePack Napisano 14 Październik 2011 Autor Napisano 14 Październik 2011 Mam dalej problem. Mianowicie robię za pomocą Scattera ale liście robią się w takiej kupie, jak to zmienić ?
Rekomendowane odpowiedzi