Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie.

 

Bardzo potrzebuje pomocy przy jednej pracy. Chciałem zrobić pęknięty obraz/malowidło i uzyskać taki efekt żeby z pomiędzy pęknięć wyciekała krew. Nie mam za bardzo pomysłu jak się zabrać do tego, więc wszelka wasza pomoc będzie bardzo przydatna. Jeśli macie pod ręką jakieś tutki, które mogłyby mi pomóc w uzyskaniu tego efektu, to z chęcią je obejrzę :D

 

Pozdrawiam

Harem

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 794
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hym, ale w czym potrzebujesz pomocy?

To mozna zalatwic na pare sposobow, od symulacji plynow, przez zwykla teskture na podmalowkach w photoshopie koncząc.

Napisano
  • Autor

Myślałem właśnie o symulacji, bo fajnie by było gdyby np w jednym miejscu ten płyn spływał aż do ramy obrazu.

 

PS. Zapomniałem dodać, że używam 3ds max + Vray

Napisano

Moim zdaniem symulacja jest tutaj zbędna. Zwykły splain z loftem, albo modyfikator terrain z noisem w zupełności wystarczą. Będziesz miał dobrą kontrolę siatki przy okazji.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności