Harem Napisano 10 Październik 2011 Share Napisano 10 Październik 2011 Witam serdecznie. Bardzo potrzebuje pomocy przy jednej pracy. Chciałem zrobić pęknięty obraz/malowidło i uzyskać taki efekt żeby z pomiędzy pęknięć wyciekała krew. Nie mam za bardzo pomysłu jak się zabrać do tego, więc wszelka wasza pomoc będzie bardzo przydatna. Jeśli macie pod ręką jakieś tutki, które mogłyby mi pomóc w uzyskaniu tego efektu, to z chęcią je obejrzę :D Pozdrawiam Harem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 10 Październik 2011 Share Napisano 10 Październik 2011 hym, ale w czym potrzebujesz pomocy? To mozna zalatwic na pare sposobow, od symulacji plynow, przez zwykla teskture na podmalowkach w photoshopie koncząc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harem Napisano 10 Październik 2011 Autor Share Napisano 10 Październik 2011 Myślałem właśnie o symulacji, bo fajnie by było gdyby np w jednym miejscu ten płyn spływał aż do ramy obrazu. PS. Zapomniałem dodać, że używam 3ds max + Vray Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 10 Październik 2011 Share Napisano 10 Październik 2011 no ok... ale w czym potrzebujesz pomocy ? O,o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RaVirr Napisano 10 Październik 2011 Share Napisano 10 Październik 2011 Moim zdaniem symulacja jest tutaj zbędna. Zwykły splain z loftem, albo modyfikator terrain z noisem w zupełności wystarczą. Będziesz miał dobrą kontrolę siatki przy okazji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi