Max Schreck Napisano 6 Lipiec 2004 Napisano 6 Lipiec 2004 Miałem ostatnio trochę czasu i postanowiłem poćwiczyć teksturowanie postaci. Model jest stary (został zrobiony na początku lutego), no i jest trochę \"nie tego\". Aha, 1759 face\'ów (z łomem), tekstury 512x512 i 256x256. Obrazki (graby z viewporta): [Wyedytowany dnia 6-7-2004 > MRCN]
Vaphell Napisano 7 Lipiec 2004 Napisano 7 Lipiec 2004 Model faktycznie troche \"nie tego\" ale tekstura miodzio. Jedyne zastrzezenie jakie mam to zbyt wypastowane kowbojki :) Spodnie utytlane a buty blysk?
Max Schreck Napisano 7 Lipiec 2004 Autor Napisano 7 Lipiec 2004 Faktycznie, buty zbyt czyste - może używa spodni do ich czyszczenia? ;)
Bacry Napisano 8 Lipiec 2004 Napisano 8 Lipiec 2004 No i po co tu się męczyć w highpoly? Jak się puści w motion blurze twoje gostka nikt się nie kapnie, że to LP. Fajny, i proporcje wcale nie przeszkadzają.
sayonerka Napisano 9 Lipiec 2004 Napisano 9 Lipiec 2004 Sympatyczny modelik. Az chce sie go posadzic na harleya w VC i nieco posmigac, ale pewnie nie masz ochoty i czasu sie w to bawic. Ile zajela praca nad teksturka? Pozdrawiam! [Wyedytowany dnia 9-7-2004 > sayonerka]
Max Schreck Napisano 9 Lipiec 2004 Autor Napisano 9 Lipiec 2004 Zrobienie tekstur zajęło jakieś 16-20 godzin; dokładnie nie mierzyłem.
conraderro Napisano 11 Lipiec 2004 Napisano 11 Lipiec 2004 Dał byś parę screenów z siatką. Czym teksturujesz ? Wygląda zarąbiście. pozdr :]
Max Schreck Napisano 11 Lipiec 2004 Autor Napisano 11 Lipiec 2004 Raczej nie będę pokazywał siatki - bo po co mam sobie obciach robić ;) Tekstury zostały wykonane w całości w Photoshop\'ie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się