Napisano 6 Lipiec 200420 l Miałem ostatnio trochę czasu i postanowiłem poćwiczyć teksturowanie postaci. Model jest stary (został zrobiony na początku lutego), no i jest trochę \"nie tego\". Aha, 1759 face\'ów (z łomem), tekstury 512x512 i 256x256. Obrazki (graby z viewporta): [Wyedytowany dnia 6-7-2004 > MRCN]
Napisano 7 Lipiec 200420 l Model faktycznie troche \"nie tego\" ale tekstura miodzio. Jedyne zastrzezenie jakie mam to zbyt wypastowane kowbojki :) Spodnie utytlane a buty blysk?
Napisano 7 Lipiec 200420 l Autor Faktycznie, buty zbyt czyste - może używa spodni do ich czyszczenia? ;)
Napisano 8 Lipiec 200420 l No i po co tu się męczyć w highpoly? Jak się puści w motion blurze twoje gostka nikt się nie kapnie, że to LP. Fajny, i proporcje wcale nie przeszkadzają.
Napisano 9 Lipiec 200420 l Sympatyczny modelik. Az chce sie go posadzic na harleya w VC i nieco posmigac, ale pewnie nie masz ochoty i czasu sie w to bawic. Ile zajela praca nad teksturka? Pozdrawiam! [Wyedytowany dnia 9-7-2004 > sayonerka]
Napisano 9 Lipiec 200420 l Autor Zrobienie tekstur zajęło jakieś 16-20 godzin; dokładnie nie mierzyłem.
Napisano 11 Lipiec 200420 l Dał byś parę screenów z siatką. Czym teksturujesz ? Wygląda zarąbiście. pozdr :]
Napisano 11 Lipiec 200420 l Autor Raczej nie będę pokazywał siatki - bo po co mam sobie obciach robić ;) Tekstury zostały wykonane w całości w Photoshop\'ie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto