Gr3G Napisano 16 Październik 2011 Napisano 16 Październik 2011 Potrzebuje ożywić szkielet przy pomocy max script'a są wsp. x y z dla każdej kulki sprawa jest prosta bo trzeba pobrać z pliku CSV zmienne i przypisać współrzędne w milimetrach do obiektów, zrobić klatke kluczową i znowu pobrać 3 zmienne do obiektów itd... mam nawet prawie gotowy skrypt napisany do tego trzeba go tylko odpowiednio zmodyfikowac i będzie chodzić chcę to wykożystać do animacji postaci nie anatomicznych (dwie głowy, 6 rąk i inne cuda tego typu) I Wiem, że zaraz napiszecie, że można to zrobić innymi drogami ale ja chce właśnie przez max script'a :)
gonre Napisano 16 Październik 2011 Napisano 16 Październik 2011 Jak masz skrypt prawie gotowy, to czego potrzebujesz? Jesli potrzebujesz pomocy w jego ukonczeniu, to najlepiej bedzie jak go udostepnisz. Czy generujesz wartości w arkuszu kalkulacyknym?
Gr3G Napisano 16 Październik 2011 Autor Napisano 16 Październik 2011 Skrypt nie jest mój: http://www.speedyshare.com/files/30777141/CSV2KeysTool.ms Dane CSV: http://www.speedyshare.com/files/30777147/dane.CSV
gonre Napisano 20 Październik 2011 Napisano 20 Październik 2011 Skrypt nie odczyta danych. Skrypt odczytuje pozycje TYLKO dla jednego obiektu, W linii jest czas i pozycja, po niej kolejna linia z danymi. Ty masz sporo obiektow i wszystkie pozycje w jednej linii. Zupełnie inne sposoby na przechowywanie pozycji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się