Hosiek Napisano 20 Październik 2011 Share Napisano 20 Październik 2011 A wiec mam kilka pytań co do tego porgramu, zacząłem modelować samochód. Czytałem kilka poradników na ten temat i mam kilka pytan w związku z tym. 1. Czy zrobic nadkole cylindrem czy tubą, jak cylindrem to jak wyciąć z tego srodek ? 2. mam w tutorialu napisane zeby wejsc w Edge, zaznaczyc 4 punkty nacisnąć shift i niby ma sie tworzyc tutaj takie przedluzenie jak by ale u mnie to jakos nie działa, chyba ze zle to robie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
infected Napisano 20 Październik 2011 Share Napisano 20 Październik 2011 1 - możesz zrobić inset do środka i extrudować na minus potem połączyć na dole. 2 - to prawdopodobnie jest extrude. Włącz tryb extrude na edge. A przedłużenie to kolejna ścianka. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hosiek Napisano 20 Październik 2011 Autor Share Napisano 20 Październik 2011 Dobra dzięki wielkie :) Ale jeszcze mam jeden problemik, nie mam tych zaznaczen, tzn jak dam Vertek to mam e punkty, tu jest ok, ale jak dam kazdą inna opcje np Edge to nie mam obrysowan do okoła takich jak np tutaj o te białe kreski mi chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hosiek Napisano 20 Październik 2011 Autor Share Napisano 20 Październik 2011 Udało mi sie rozwiązac ten problem. Porpstu miałem odznaczoną opcje Edget Faces. Dzieki za pomoc, mozna zamknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goran Napisano 21 Październik 2011 Share Napisano 21 Październik 2011 Wracając do pytania nr 2 z pierwszego postu: "szhift + przedłużenie" - jak podczas przesuwania (opcją move) przytrzymasz klawisz shift, to zamiast przesuwania krawędzi, zostanie przesunięta jej kopia, a między nimi powstanie nowy poly, czyli uzyskasz efekt "przedłużenia" powierzchni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi