Skocz do zawartości

3DS MAX 2012 kilka pytan


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

A wiec mam kilka pytań co do tego porgramu, zacząłem modelować samochód. Czytałem kilka poradników na ten temat i mam kilka pytan w związku z tym.

1. Czy zrobic nadkole cylindrem czy tubą, jak cylindrem to jak wyciąć z tego srodek ?

2. mam w tutorialu napisane zeby wejsc w Edge, zaznaczyc 4 punkty nacisnąć shift i niby ma sie tworzyc tutaj takie przedluzenie jak by ale u mnie to jakos nie działa, chyba ze zle to robie ?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

1 - możesz zrobić inset do środka i extrudować na minus potem połączyć na dole.

2 - to prawdopodobnie jest extrude. Włącz tryb extrude na edge. A przedłużenie to kolejna ścianka.

  • Confused 1
Napisano

Dobra dzięki wielkie :) Ale jeszcze mam jeden problemik, nie mam tych zaznaczen, tzn jak dam Vertek to mam e punkty, tu jest ok, ale jak dam kazdą inna opcje np Edge to nie mam obrysowan do okoła takich jak np tutaj

 

816.jpg

 

o te białe kreski mi chodzi.

Napisano

Wracając do pytania nr 2 z pierwszego postu: "szhift + przedłużenie" - jak podczas przesuwania (opcją move) przytrzymasz klawisz shift, to zamiast przesuwania krawędzi, zostanie przesunięta jej kopia, a między nimi powstanie nowy poly, czyli uzyskasz efekt "przedłużenia" powierzchni.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności