Napisano 20 Październik 201113 l A wiec mam kilka pytań co do tego porgramu, zacząłem modelować samochód. Czytałem kilka poradników na ten temat i mam kilka pytan w związku z tym. 1. Czy zrobic nadkole cylindrem czy tubą, jak cylindrem to jak wyciąć z tego srodek ? 2. mam w tutorialu napisane zeby wejsc w Edge, zaznaczyc 4 punkty nacisnąć shift i niby ma sie tworzyc tutaj takie przedluzenie jak by ale u mnie to jakos nie działa, chyba ze zle to robie ?
Napisano 20 Październik 201113 l 1 - możesz zrobić inset do środka i extrudować na minus potem połączyć na dole. 2 - to prawdopodobnie jest extrude. Włącz tryb extrude na edge. A przedłużenie to kolejna ścianka.
Napisano 20 Październik 201113 l Autor Dobra dzięki wielkie :) Ale jeszcze mam jeden problemik, nie mam tych zaznaczen, tzn jak dam Vertek to mam e punkty, tu jest ok, ale jak dam kazdą inna opcje np Edge to nie mam obrysowan do okoła takich jak np tutaj o te białe kreski mi chodzi.
Napisano 20 Październik 201113 l Autor Udało mi sie rozwiązac ten problem. Porpstu miałem odznaczoną opcje Edget Faces. Dzieki za pomoc, mozna zamknąć.
Napisano 21 Październik 201113 l Wracając do pytania nr 2 z pierwszego postu: "szhift + przedłużenie" - jak podczas przesuwania (opcją move) przytrzymasz klawisz shift, to zamiast przesuwania krawędzi, zostanie przesunięta jej kopia, a między nimi powstanie nowy poly, czyli uzyskasz efekt "przedłużenia" powierzchni.