marunioms Napisano 7 Lipiec 2004 Napisano 7 Lipiec 2004 Prosze o pomoc. Wymodelowałem sobie sprzęt HiFi. W realu ma on taki metaliczny (srebrny) kolorek. Morduje sie z materiałem i nie mogę sobie poradzic. Prosze o podpowiedz lub jakis tutorial. Renderuje oczywiscie w Brazil. Chodzi mi o cos takiego jak na zalaczonym obrazku
Gość User190 Napisano 7 Lipiec 2004 Napisano 7 Lipiec 2004 Brazil Chrome i pobaw się wartościami w Glossiness... w sumie to powinno wystarczyć, że go włączysz,a będzie już podobnie :)
marunioms Napisano 7 Lipiec 2004 Autor Napisano 7 Lipiec 2004 Dzieki M@ti. Sproboje sie pobawić. Rozumiem ze trzeba wrzucic jakas mape HDRI w environment? Wlasnie troche zaczynam sie z tym gubic. Bo chcialem uzyskac taki material ze jak sprzęcik HiFi wrzuce potem w pokoj oswietlany przy pomocy photonów to zeby w miare realnie to wygladalo.
Gość User190 Napisano 7 Lipiec 2004 Napisano 7 Lipiec 2004 No w końcu coś ten metal odbijać musi - jeśli masz pomieszczenie zamknięte to i bez HDRI się obejdzie :) poza tym, jeśi chcesz, zeby tylko odbijało, to wystarczy, że będzie to po prostu jakiś zwykły perspektywiczny obrazek. Oczywiście (żeby nie było niedomówień - mówimy o Rendering > Environment)
Gość User190 Napisano 12 Lipiec 2004 Napisano 12 Lipiec 2004 Jak dobrze płaciz to Ci nawet pokój mogę posprzątać :P ;) [Wyedytowany dnia 12-7-2004 > M@Ti]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się