Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Prosze o pomoc. Wymodelowałem sobie sprzęt HiFi. W realu ma on taki metaliczny (srebrny) kolorek. Morduje sie z materiałem i nie mogę sobie poradzic. Prosze o podpowiedz lub jakis tutorial. Renderuje oczywiscie w Brazil.

Chodzi mi o cos takiego jak na zalaczonym obrazku

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość User190
Napisano

Brazil Chrome i pobaw się wartościami w Glossiness... w sumie to powinno wystarczyć, że go włączysz,a będzie już podobnie :)

Napisano

Dzieki M@ti. Sproboje sie pobawić. Rozumiem ze trzeba wrzucic jakas mape HDRI w environment?

Wlasnie troche zaczynam sie z tym gubic. Bo chcialem uzyskac taki material ze jak sprzęcik HiFi wrzuce potem w pokoj oswietlany przy pomocy photonów to zeby w miare realnie to wygladalo.

Gość User190
Napisano

No w końcu coś ten metal odbijać musi - jeśli masz pomieszczenie zamknięte to i bez HDRI się obejdzie :) poza tym, jeśi chcesz, zeby tylko odbijało, to wystarczy, że będzie to po prostu jakiś zwykły perspektywiczny obrazek. Oczywiście (żeby nie było niedomówień - mówimy o Rendering > Environment)

Gość User190
Napisano

Jak dobrze płaciz to Ci nawet pokój mogę posprzątać :P ;)

 

[Wyedytowany dnia 12-7-2004 > M@Ti]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności