Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Prosze o pomoc. Wymodelowałem sobie sprzęt HiFi. W realu ma on taki metaliczny (srebrny) kolorek. Morduje sie z materiałem i nie mogę sobie poradzic. Prosze o podpowiedz lub jakis tutorial. Renderuje oczywiscie w Brazil.

Chodzi mi o cos takiego jak na zalaczonym obrazku

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Brazil Chrome i pobaw się wartościami w Glossiness... w sumie to powinno wystarczyć, że go włączysz,a będzie już podobnie :)

Napisano
  • Autor

Dzieki M@ti. Sproboje sie pobawić. Rozumiem ze trzeba wrzucic jakas mape HDRI w environment?

Wlasnie troche zaczynam sie z tym gubic. Bo chcialem uzyskac taki material ze jak sprzęcik HiFi wrzuce potem w pokoj oswietlany przy pomocy photonów to zeby w miare realnie to wygladalo.

Napisano

No w końcu coś ten metal odbijać musi - jeśli masz pomieszczenie zamknięte to i bez HDRI się obejdzie :) poza tym, jeśi chcesz, zeby tylko odbijało, to wystarczy, że będzie to po prostu jakiś zwykły perspektywiczny obrazek. Oczywiście (żeby nie było niedomówień - mówimy o Rendering > Environment)

Napisano

Jak dobrze płaciz to Ci nawet pokój mogę posprzątać :P ;)

 

[Wyedytowany dnia 12-7-2004 > M@Ti]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności