f2oka Napisano 21 Październik 2011 Share Napisano 21 Październik 2011 (edytowane) Witam(3ds max 2009 - v-ray 1.50 sp2 Mam problem polegający na występowaniu białych plamek na scenie - użyte światła to 3x v-ray light zlokalizowane w oknach o wartościach od 10-15 + v-ray sun wszystko zamknięte w spherze z teksturą tła - zmiana wartości świateł nie daje efektów. Ustawienia kamery i renderu w załączniku.... O co cho może to byc wina zle ustawionej kamery - czy to tylko motka ze światłem albo przeskalowany obiekt jak to sprawdzić... foty: http://imageshack.us/photo/my-images/26/wnetrza3.jpg/ lewa gorna strona http://imageshack.us/f/851/ustawieniac.jpg/ Z góry dzięki Edytowane 21 Październik 2011 przez f2oka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 21 Październik 2011 Share Napisano 21 Październik 2011 odznacz Show Samples w IR map settings :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
f2oka Napisano 21 Październik 2011 Autor Share Napisano 21 Październik 2011 (edytowane) Pomogło dzięki - reszta to zabawa ze światłem - może ma ktoś jakiś patent na skuteczne rozświetlenie wnętrza... i jeszczy pytanko jakie ustawienia najlepsze do obiektywu szerokokątnego??? Edytowane 21 Październik 2011 przez f2oka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurnik Napisano 27 Październik 2011 Share Napisano 27 Październik 2011 jeśli masz za mało światła w scenie to wstaw kilka świateł i w opcjach światła zaznacz tylko diffuse, bez reflection i specular wetdy światło nie bedzie widoczne, oczywiście nie przesadzaj z natężeniem lepiej dodać kilka słabszych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się