Gość Matthew_ Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 (edytowane) Witam wszystkich. Tworzę kolejkę Roller coaster w 3ds max i chcę ją animować po ścieżce. Generalnie wszystko by było ok gdyby nie jeden problem: W kilku konkretnych miejscach musi się obrócić wraz z wagonami do góry kołami i nie mam pojęcia jak zrobić taki obrót po tej ścieżce. Przypiąłem kości do ścieżki oraz każdą pojedynczą kość do pojedynczego wagonu i to ładnie działa ale jak chcę zrobić obrót to już nic z tego nie wychodzi. Jedyne co mi się udało, to obrócić całość od razu, a tak nie może być. Obrót musi być płynny tak, że każdy wagon, po kolei coraz bardziej się obraca - coś podobnego co uzyskujemy modyfikatorem Twist na bryłach. Znalazłem na YT takie coś:http://www.youtube.com/watch?v=rFk0L318UzY&feature=related w 2:40 u góry na zdjęciu widać taki zwinięty tor i właśnie po takim czymś ma przejechać moja kolejka ładnie się obracając. Znalazłem też w necie taki plik: shins_flipping_bones.zip a w nim jest wykonane coś podobnego po ścieżce. Jednak za żadne skarby nie mogę rozszyfrować w jaki sposób te kości się obracają. Czy ktoś może mi doradzić? Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Edytowane 21 Październik 2011 przez Matthew_
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się