Skocz do zawartości

Animacja po ścieżce - obrot obiektu w konkretnych miejscah


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich.

 

Tworzę kolejkę Roller coaster w 3ds max i chcę ją animować po ścieżce. Generalnie wszystko by było ok gdyby nie jeden problem:

 

W kilku konkretnych miejscach musi się obrócić wraz z wagonami do góry kołami i nie mam pojęcia jak zrobić taki obrót po tej ścieżce.

Przypiąłem kości do ścieżki oraz każdą pojedynczą kość do pojedynczego wagonu i to ładnie działa ale jak chcę zrobić obrót to już nic z tego nie wychodzi. Jedyne co mi się udało, to obrócić całość od razu, a tak nie może być. Obrót musi być płynny tak, że każdy wagon, po kolei coraz bardziej się obraca - coś podobnego co uzyskujemy modyfikatorem Twist na bryłach.

 

Znalazłem na YT takie coś:http://www.youtube.com/watch?v=rFk0L318UzY&feature=related w 2:40 u góry na zdjęciu widać taki zwinięty tor i właśnie po takim czymś ma przejechać moja kolejka ładnie się obracając.

 

Znalazłem też w necie taki plik: shins_flipping_bones.zip a w nim jest wykonane coś podobnego po ścieżce. Jednak za żadne skarby nie mogę rozszyfrować w jaki sposób te kości się obracają. Czy ktoś może mi doradzić?

 

Będę wdzięczny za pomoc.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Matthew_
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności