WR5 Napisano 24 Październik 2011 Napisano 24 Październik 2011 Witam, Pierwszy post i zarazem pierwsze moje dzieło - wkw Tor. Robię go już od jakiegoś czasu z licznymi przerwami. Dopiero dzisiaj sic! wczoraj od 9 rano do teraz siedzę i dokończyłem model. Poprawiłem dużo swoich błędów i dodałem parę brakujących elementów. Model trafi do modyfikacji PSZ (Polskie Siły Zbrojne) do gry ArmA 2. Jak na razie osiągnąłem pułap ~7,5k poly, i raczej w tym zasięgu mam zamiar się utrzymać. Chwyt pistoletowy i stopka na kolbie trochę rażą po oczach, niestety nie za bardzo jak na razie mam pomysł jak je wykonać. Liczę tu na ewentualne porady, sugestie, pomoc. Jest to w sumie mój pierwszy "większy" projekt. Proszę o zrozumienie :P Siatka: Edit: Dopiero teraz się skapnąłem. Wdarł się mały bug na dwójnogu i trochę zaciski wtopiło w niego. Nie bardzo już mam czas na zrobienie wszystkich renderów od nowa. Zrobiłem tylko jeden, tak to powinno mniej więcej wyglądać. :P http://i.imgur.com/J2n8a.jpg [ATTACH=CONFIG]82611[/ATTACH]
martix69 Napisano 25 Październik 2011 Napisano 25 Październik 2011 Witaj na forum. Jak na początek całkiem fajnie to wygląda, ale brakuje cie żłobkowania na lufie. To tyle tak na szybko o reszcie napisałeś co masz do dorobienia. Pozdro
WR5 Napisano 25 Październik 2011 Autor Napisano 25 Październik 2011 Cześć, Tak wiem że brakuję. Mam zamiar te żłobkowania wypalić na normalce.
WR5 Napisano 11 Listopad 2011 Autor Napisano 11 Listopad 2011 Update: zrobiłem żłobkowania na lufie i tylnej rączce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się