Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Pierwszy post i zarazem pierwsze moje dzieło - wkw Tor. Robię go już od jakiegoś czasu z licznymi przerwami. Dopiero dzisiaj sic! wczoraj od 9 rano do teraz siedzę i dokończyłem model. Poprawiłem dużo swoich błędów i dodałem parę brakujących elementów.

 

Model trafi do modyfikacji PSZ (Polskie Siły Zbrojne) do gry ArmA 2. Jak na razie osiągnąłem pułap ~7,5k poly, i raczej w tym zasięgu mam zamiar się utrzymać. Chwyt pistoletowy i stopka na kolbie trochę rażą po oczach, niestety nie za bardzo jak na razie mam pomysł jak je wykonać.

 

Liczę tu na ewentualne porady, sugestie, pomoc. Jest to w sumie mój pierwszy "większy" projekt. Proszę o zrozumienie :P

 

 

QSlLD.jpg

5MdOS.jpg

xArhC.jpg

 

Siatka:

eoCme.png

 

Edit:

Dopiero teraz się skapnąłem. Wdarł się mały bug na dwójnogu i trochę zaciski wtopiło w niego. Nie bardzo już mam czas na zrobienie wszystkich renderów od nowa. Zrobiłem tylko jeden, tak to powinno mniej więcej wyglądać. :P

 

http://i.imgur.com/J2n8a.jpg

 

 

 

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]82611[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Witaj na forum.

Jak na początek całkiem fajnie to wygląda, ale brakuje cie żłobkowania na lufie. To tyle tak na szybko o reszcie napisałeś co masz do dorobienia.

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności