SabaruPL Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 Mam pewien dość sporej wielkości model mapy. Wszystkie modele na tej mapie wcześniej zostały o teksturowane. Jednak przy ponownym otwieraniu modelu w 3ds max 9 tekstury się nie wczytują. Ktoś wie może jak to naprawić?
arturprx2 Napisano 28 Październik 2011 Napisano 28 Październik 2011 Może dodaj maxowi extrenal files (_customize_configure user path_)
kurnik Napisano 28 Październik 2011 Napisano 28 Październik 2011 Lub wczytaj model pobierz jeden materiał do edytora materiałów i powinien się wyświetlić na szaro, wtedy przechodzisz do kanału gdzie jest ta bitmapa np. diffuse i zmieniasz ścieżkę na taką gdzie jest ta bitmapa. Tak w ogóle to podczas ładowania sceny to powinieneś zobaczyć ostrzeżenie o brakujących teksturach......
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się