Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Siema mam następujący problem

Mam bardzo dużą scenę w której jest masa proxy. Musze zamerge`ować te proxy jako geometrię ale tak by ona została na swoim miejscu. Bo zwykle mergowanie wywala obiekty do punktu zero. Jest mi to nie zbędne ponieważ tą scenę przerzucam później do Animy która proxy nie czyta , a nie mogę pozwolić żeby animowane tłumy przełaziły potem przez geometrię(proxy). Jakieś porady, skrypty, co kolwiek ? Mam mało czasu.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 636
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

rozwiązanie było jeszcze banalniejsze :) wystarczyło przekonwertowac do poly w scenie. fakt ze wyszło ponad 20 mln poly ale jest dobrze. Dzięki za odpowiedź.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności