Smoku Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Siema mam następujący problem Mam bardzo dużą scenę w której jest masa proxy. Musze zamerge`ować te proxy jako geometrię ale tak by ona została na swoim miejscu. Bo zwykle mergowanie wywala obiekty do punktu zero. Jest mi to nie zbędne ponieważ tą scenę przerzucam później do Animy która proxy nie czyta , a nie mogę pozwolić żeby animowane tłumy przełaziły potem przez geometrię(proxy). Jakieś porady, skrypty, co kolwiek ? Mam mało czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 może wrzuć wszystkie proxy do grupy i ja zamerguj? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 3 Listopad 2011 Autor Share Napisano 3 Listopad 2011 rozwiązanie było jeszcze banalniejsze :) wystarczyło przekonwertowac do poly w scenie. fakt ze wyszło ponad 20 mln poly ale jest dobrze. Dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się