afex3d Napisano 9 Listopad 2011 Share Napisano 9 Listopad 2011 Da się to zrobić? Chodzi o taką sytuację: są dwie kamery. Pierwsza porusza się do klatki 100 i zatrzymuje się, a druga kontynuuje ruch od klatki 101 do klatki 200. Jak wstawić kamerze pierwszej dokładnie takie same klatki kluczowe w zakresie od 101 do 200 jakie ma kamera druga, żeby pierwsza kamera nie zatrzymała się w klatce 100 tylko wykonała dokładnie ten sam ruch co kamera druga? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KatiaD Napisano 9 Listopad 2011 Share Napisano 9 Listopad 2011 Witam Po co kopiować klatki kluczowe. Robisz najpierw całą animacje(200) z widokiem z pierwszej kamery, następnie w scenie 101 podpinasz do niej drugą kamerę, a następnie w trakcie renderingu dajesz że 100 klatek widok kamera 1 a sceny od 101 do 200 widok kamer z numery 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KatiaD Napisano 9 Listopad 2011 Share Napisano 9 Listopad 2011 Sorry za literówkę, napisz po co gmatwasz sobie sprawę, jeśli obie kamery mają wykonywać te same ruchy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afex3d Napisano 9 Listopad 2011 Autor Share Napisano 9 Listopad 2011 Chodzi o to, że chciałbym wyeksportować ścieżkę pierwszej kamery do zewnętrznego softu, ale tak, żeby poruszała się po ścieżce obu kamer, więc to tu tkwi problem .Gdyby chodziło o renderowanie ramek w maksie to dałbym radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KatiaD Napisano 9 Listopad 2011 Share Napisano 9 Listopad 2011 Do jakiego zewnętrznego softu chcesz to wyeksportować? Może łatwiej ci będzie wykonać to bezpośrednio w tym sofcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afex3d Napisano 10 Listopad 2011 Autor Share Napisano 10 Listopad 2011 (edytowane) Napisana przez kolegę przeglądarka obiektów trójwymiarowych (coś jak Cortona), która dla każdej klatki wczytuje współrzędną kamery i targetu. Chciałbym w przeglądarce mieć ruch kamery taki jak ten opracowany w maxie...tyle tylko, że w maxie powstał ruch, ale dla dwóch kamer ... jak to połączyć ... jak skopiować klucze kamery drugiej i dodać do kluczy kamery pierwszej? Mogę co prawda, zrobić to po prostu klatka kluczowa po klatce kluczowej z wciśniętym Auto Key i wykorzystując Align, ale zastanawia mnie czy nie ma szybszego sposobu. Copy/Paste w oknie TrackView kopiuje cały kontroler, a mi chodzi o fragment, czyli dowolnie wybraną część kluczy. Edytowane 10 Listopad 2011 przez afex3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lechoo Napisano 11 Listopad 2011 Share Napisano 11 Listopad 2011 W maxie jest cos takiego jak layer controller, jesli dobrze pamietam nazwe. Robisz trzecia kamere i wrzucasz animacje dwoch pierwszych na dwie warstwy. Kiedy jedna kamera konczy ruch a druga zaczyna, przelaczasz sie na drugiego layera. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CgBartosz Napisano 11 Listopad 2011 Share Napisano 11 Listopad 2011 te druga w czasie animacje mozna zapisac menu Animation>Save Animation - zaznaczyc 'segment' i kliknac ustawic zakres do zapisania. Nastepnie na te pierwsza kamere menu Animation>Load Animation 'insert' i w pole 'at' mozna wstawic koncowa klatke animacji aby tam wyladowal poczatek wcztywanych kluczy. W ten sposob mozna zapisac wszystkie animowalne atrybuty kamery. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afex3d Napisano 12 Listopad 2011 Autor Share Napisano 12 Listopad 2011 Panowie, o to chodziło :))))) ... oba sposoby sprawdziłem i oba działają. Serdeczne dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się