Skocz do zawartości

Kopiowanie wybranegozakresu klatek kluczowych z jednego obiektu do drugiego w 3ds max


afex3d

Rekomendowane odpowiedzi

Da się to zrobić? Chodzi o taką sytuację: są dwie kamery. Pierwsza porusza się do klatki 100 i zatrzymuje się, a druga kontynuuje ruch od klatki 101 do klatki 200. Jak wstawić kamerze pierwszej dokładnie takie same klatki kluczowe w zakresie od 101 do 200 jakie ma kamera druga, żeby pierwsza kamera nie zatrzymała się w klatce 100 tylko wykonała dokładnie ten sam ruch co kamera druga?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam

Po co kopiować klatki kluczowe. Robisz najpierw całą animacje(200) z widokiem z pierwszej kamery, następnie w scenie 101 podpinasz do niej drugą kamerę, a następnie w trakcie renderingu dajesz że 100 klatek widok kamera 1 a sceny od 101 do 200 widok kamer z numery 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że chciałbym wyeksportować ścieżkę pierwszej kamery do zewnętrznego softu, ale tak, żeby poruszała się po ścieżce obu kamer, więc to tu tkwi problem .Gdyby chodziło o renderowanie ramek w maksie to dałbym radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisana przez kolegę przeglądarka obiektów trójwymiarowych (coś jak Cortona), która dla każdej klatki wczytuje współrzędną kamery i targetu. Chciałbym w przeglądarce mieć ruch kamery taki jak ten opracowany w maxie...tyle tylko, że w maxie powstał ruch, ale dla dwóch kamer ... jak to połączyć ... jak skopiować klucze kamery drugiej i dodać do kluczy kamery pierwszej?

 

Mogę co prawda, zrobić to po prostu klatka kluczowa po klatce kluczowej z wciśniętym Auto Key i wykorzystując Align, ale zastanawia mnie czy nie ma szybszego sposobu.

 

Copy/Paste w oknie TrackView kopiuje cały kontroler, a mi chodzi o fragment, czyli dowolnie wybraną część kluczy.

Edytowane przez afex3d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W maxie jest cos takiego jak layer controller, jesli dobrze pamietam nazwe. Robisz trzecia kamere i wrzucasz animacje dwoch pierwszych na dwie warstwy. Kiedy jedna kamera konczy ruch a druga zaczyna, przelaczasz sie na drugiego layera.

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te druga w czasie animacje mozna zapisac menu Animation>Save Animation - zaznaczyc 'segment' i kliknac ustawic zakres do zapisania. Nastepnie na te pierwsza kamere menu Animation>Load Animation 'insert' i w pole 'at' mozna wstawic koncowa klatke animacji aby tam wyladowal poczatek wcztywanych kluczy. W ten sposob mozna zapisac wszystkie animowalne atrybuty kamery.

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności