Bohomaz Napisano 11 Listopad 2011 Share Napisano 11 Listopad 2011 Witam. Taki o to problem mam. [ATTACH=CONFIG]82919[/ATTACH] Jak tego uniknąć ? Będzie to scena w ruchu więc większość będzie rozmywa motion blurem, dlatego nie będę tam rozsypywał kamieni scaterem tylko chciałbym się właśnie ograniczyć do displ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 11 Listopad 2011 Share Napisano 11 Listopad 2011 w ustawieniach VRayDisp w polu Shift wpisz jakąś ujemną wartość, np. połowę Amount Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bohomaz Napisano 11 Listopad 2011 Autor Share Napisano 11 Listopad 2011 Ale to jest displ z materiału. Próbowałem robić to modyfikatorem ale wtedy robi mi displ na całym torze, łącznie z trawą itd, można jakoś ograniczyć żeby obejmowało tylko ten szuter ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porti Napisano 13 Listopad 2011 Share Napisano 13 Listopad 2011 detach elementów na których mają być kamienie i dopiero wtedy VRayDisp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurnik Napisano 15 Listopad 2011 Share Napisano 15 Listopad 2011 Tak w ogóle to coś mi się zdaje, że za duży w ogóle masz ten Displacement i tak jak porti pisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się