Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Elo. W 3ds max 9 wymodelowałem sobie wyspę z bazą wojskową. Posadziłem na niej drzewa i trochę krzaków za pomocą modyfikatora scatter. Było by wszytko cacy gdyby nie to że ten modyfikator pokazuje po rozsadzeniu tego jako dwa osobne modele. Tak jak bym np. dwa boksy obok siebie ustawił. Próbowałem to rozbijać ręcznie za pomocą opcji detach. Jednak rozbicie około 350 elementów to jest połowa dożywocia. Tak to wyglądam w maxie http://img94.imageshack.us/img94/9538/scatter1.jpg. Więc czy jest jakaś szybka opcja pozwalająca na rozdzielenie tego wszystkiego jako osobny modele?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 741
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

prawy klik/convert to edit poly i masz scattera zamienionego na poly, pozniej mozesz je przesuwac dowolnie a jezeli chcesz je dodatkowo porozdzielac na pojedyncze modele to na http://www.scriptspot.com znajdz odpowiedni skrypt np. detach elements itp.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności