Gość fr0stu Napisano 13 Listopad 2011 Napisano 13 Listopad 2011 Mam taki problem. Wczoraj zacząłem przygodę z 3ds Max. Zacząłem robić tutorial z WARP-a i zatrzymałem się w pewnym momencie Zaznaczamy dwa przednie wierzchołki górnego wieloboku i przesuwamy je w kierunku tylnej części obiektu, tak by na przedzie utworzyć większy wielobok, na którym będziemy bazować podczas tworzenia wnęki. Tak to wygląda w WARP http://tinypic.pl/twcvai253rj2 A tak u mnie http://tinypic.pl/vjiiv1pgtgon Próbowałem już różnych sposobów i różne wierzchołki przesuwałem i nic. Mogę nawet model podrzucić jak coś.
Gość fr0stu Napisano 13 Listopad 2011 Napisano 13 Listopad 2011 Poszło na maila. Z góry dzięki za pomoc.
Kubajaniak Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 Polecam zamiast cut użyć inset i później tylko przesunąć vertexy odpowiednio. Będzie szybciej i prościej. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi