Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taki problem. Wczoraj zacząłem przygodę z 3ds Max. Zacząłem robić tutorial z WARP-a i zatrzymałem się w pewnym momencie

Zaznaczamy dwa przednie wierzchołki górnego wieloboku i przesuwamy je w kierunku tylnej części obiektu, tak

by na przedzie utworzyć większy wielobok, na którym będziemy bazować podczas tworzenia wnęki.

 

Tak to wygląda w WARP

http://tinypic.pl/twcvai253rj2

 

A tak u mnie

http://tinypic.pl/vjiiv1pgtgon

 

Próbowałem już różnych sposobów i różne wierzchołki przesuwałem i nic. Mogę nawet model podrzucić jak coś.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Poszło na maila. Z góry dzięki za pomoc.

Napisano

Polecam zamiast cut użyć inset i później tylko przesunąć vertexy odpowiednio. Będzie szybciej i prościej.

 

Pozdro

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności