Posted November 18, 201113 yr mam problem z bejkowaniem. Używam tego tutka: http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/tutorials_baking_part1.htm render wygląda tak: a bejkowanie tak: nawet światło padające z okna na podłogę, wygląda inaczej, ze o tej ciemnej ścianie nie wspomnę.
November 18, 201113 yr nie, problem jest innego typu, trzeba zrobić kilka ujęć pomieszczenia, żeby Vray, pozbierał GI z różnych zakamarków do jednego pliku i wtedy bejkowac tekturke. Gnomon Twoim przyjacielem... cały czas pracuje nad tym, bo mam Vraya sprzężonego z Blenderem, a to nie to samo ;) ps. właśnie wyliczyłem i jest super, poza małym burakiem... ale to sie wytnie ;P
November 27, 201113 yr hmm może masz racje, a robisz mapy gi 360stopni czy tylko jakby rozszerzasz kąt kamery.
Create an account or sign in to comment