Gość Chrupek3D Napisano 18 Listopad 2011 Share Napisano 18 Listopad 2011 mam problem z bejkowaniem. Używam tego tutka: http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/tutorials_baking_part1.htm render wygląda tak: a bejkowanie tak: nawet światło padające z okna na podłogę, wygląda inaczej, ze o tej ciemnej ścianie nie wspomnę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurnik Napisano 18 Listopad 2011 Share Napisano 18 Listopad 2011 A nie masz może na tej ścianie podwójnego face'a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 18 Listopad 2011 Share Napisano 18 Listopad 2011 nie, problem jest innego typu, trzeba zrobić kilka ujęć pomieszczenia, żeby Vray, pozbierał GI z różnych zakamarków do jednego pliku i wtedy bejkowac tekturke. Gnomon Twoim przyjacielem... cały czas pracuje nad tym, bo mam Vraya sprzężonego z Blenderem, a to nie to samo ;) ps. właśnie wyliczyłem i jest super, poza małym burakiem... ale to sie wytnie ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurnik Napisano 27 Listopad 2011 Share Napisano 27 Listopad 2011 hmm może masz racje, a robisz mapy gi 360stopni czy tylko jakby rozszerzasz kąt kamery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się