Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Mam drobne pytanko - otoz tworze sobie animacje za pomoca kinematyki odwrotnej (korzystajac z kosci i helperow, dokladnie chodzi o cos takiego - http://www.3dvalley.com/tutorials/rigging-robotic-joints-in-3d-studio-max). Zaanimowane sa helpery, wszystko pieknie dziala. Tylko ze finalnie potrzebuje gotowej animacji na kluczach TCB. Czy da sie jakos wypalic animacje z IK na poszczegolne meshe (pozniejsza kwestia przerobienia tego na klucze mam opanowana)

 

Z gory dzieki za pomoc...

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Oczywiscie, da sie:)

 

Zakladka Motion > Trajectories i pole Collapse Transform z zaznaczonymi obiektami, na ktorych chcesz wypiec animacje z IK.

 

Oczywiscie na rotacjach musisz miec kontrolery TCB, jezeli chcesz w takiej formie.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności