Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Mam drobne pytanko - otoz tworze sobie animacje za pomoca kinematyki odwrotnej (korzystajac z kosci i helperow, dokladnie chodzi o cos takiego - http://www.3dvalley.com/tutorials/rigging-robotic-joints-in-3d-studio-max). Zaanimowane sa helpery, wszystko pieknie dziala. Tylko ze finalnie potrzebuje gotowej animacji na kluczach TCB. Czy da sie jakos wypalic animacje z IK na poszczegolne meshe (pozniejsza kwestia przerobienia tego na klucze mam opanowana)

 

Z gory dzieki za pomoc...

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Oczywiscie, da sie:)

 

Zakladka Motion > Trajectories i pole Collapse Transform z zaznaczonymi obiektami, na ktorych chcesz wypiec animacje z IK.

 

Oczywiscie na rotacjach musisz miec kontrolery TCB, jezeli chcesz w takiej formie.

Napisano
  • Autor

O prosze kogo to ja widze :))

 

Dzięki wielkie za poradę.

 

Pozdrawiam

ultas

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności