Napisano 19 Listopad 201113 l Witam Mam drobne pytanko - otoz tworze sobie animacje za pomoca kinematyki odwrotnej (korzystajac z kosci i helperow, dokladnie chodzi o cos takiego - http://www.3dvalley.com/tutorials/rigging-robotic-joints-in-3d-studio-max). Zaanimowane sa helpery, wszystko pieknie dziala. Tylko ze finalnie potrzebuje gotowej animacji na kluczach TCB. Czy da sie jakos wypalic animacje z IK na poszczegolne meshe (pozniejsza kwestia przerobienia tego na klucze mam opanowana) Z gory dzieki za pomoc...
Napisano 19 Listopad 201113 l Oczywiscie, da sie:) Zakladka Motion > Trajectories i pole Collapse Transform z zaznaczonymi obiektami, na ktorych chcesz wypiec animacje z IK. Oczywiscie na rotacjach musisz miec kontrolery TCB, jezeli chcesz w takiej formie.
Napisano 19 Listopad 201113 l Autor O prosze kogo to ja widze :)) Dzięki wielkie za poradę. Pozdrawiam ultas
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto