ultek Napisano 19 Listopad 2011 Napisano 19 Listopad 2011 Witam Mam drobne pytanko - otoz tworze sobie animacje za pomoca kinematyki odwrotnej (korzystajac z kosci i helperow, dokladnie chodzi o cos takiego - http://www.3dvalley.com/tutorials/rigging-robotic-joints-in-3d-studio-max). Zaanimowane sa helpery, wszystko pieknie dziala. Tylko ze finalnie potrzebuje gotowej animacji na kluczach TCB. Czy da sie jakos wypalic animacje z IK na poszczegolne meshe (pozniejsza kwestia przerobienia tego na klucze mam opanowana) Z gory dzieki za pomoc...
Reanimator Napisano 19 Listopad 2011 Napisano 19 Listopad 2011 Oczywiscie, da sie:) Zakladka Motion > Trajectories i pole Collapse Transform z zaznaczonymi obiektami, na ktorych chcesz wypiec animacje z IK. Oczywiscie na rotacjach musisz miec kontrolery TCB, jezeli chcesz w takiej formie. 1
ultek Napisano 19 Listopad 2011 Autor Napisano 19 Listopad 2011 O prosze kogo to ja widze :)) Dzięki wielkie za poradę. Pozdrawiam ultas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się