Napisano 27 Listopad 201113 l Witam, Mam taki problem. Po dodaniu tekstury, przy włączonym Hardware Texturing i High Quality Render nie widzę tekstur mental ray'owych w viewporcie. Jak się przełączę na Viewport 2.0 to widzę z kolei tylko tekstury wpięte do materiałów mental ray. Przy Low quality rendering widzę wszystkie, ale bardzo słabej jakości. Czegoś zapomniałem włączyć?? pozdrawiam mr
Napisano 8 Grudzień 201113 l Po pierwsze, zmien system operacyjny, a maya przyspieszy 100x krotnie. A czy HQR obsluguje w ogole textury mentala? Cos strasznie namieszales... Low Quality? Znaczy sie Default Quality Rendering? Zarzuc jakis screen, albo moze sterowniki od apple do nvidii szwankuja. Pokaz jak to wyglada. Po co uzywasz mentala?:D Z tego HQR to jeszcze nie korzystalem nigdy, A Viewport 2.0 nie zamula na macu? Generalnie sterowniki do radkow sa duzo szybsze niz geforcy... Generlanie brac sie za 3d na macu swiadczy o tym ze jestes hardcorem. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto