Jump to content

Nie widzę textur w hardware texturing (maya2012, osx)


macryc

Recommended Posts

Witam,

 

Mam taki problem. Po dodaniu tekstury, przy włączonym Hardware Texturing i High Quality Render nie widzę tekstur mental ray'owych w viewporcie. Jak się przełączę na Viewport 2.0 to widzę z kolei tylko tekstury wpięte do materiałów mental ray. Przy Low quality rendering widzę wszystkie, ale bardzo słabej jakości. Czegoś zapomniałem włączyć??

 

pozdrawiam

mr

Link to comment
Share on other sites

Po pierwsze, zmien system operacyjny, a maya przyspieszy 100x krotnie. A czy HQR obsluguje w ogole textury mentala? Cos strasznie namieszales... Low Quality? Znaczy sie Default Quality Rendering? Zarzuc jakis screen, albo moze sterowniki od apple do nvidii szwankuja. Pokaz jak to wyglada. Po co uzywasz mentala?:D Z tego HQR to jeszcze nie korzystalem nigdy, A Viewport 2.0 nie zamula na macu? Generalnie sterowniki do radkow sa duzo szybsze niz geforcy... Generlanie brac sie za 3d na macu swiadczy o tym ze jestes hardcorem. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy