Napisano 29 Listopad 201113 l Mam model robota, na ktorego ramieniu znajduja sie rury (Hose) doprowadzajace sprezone powietrze. Hose przytwierdzony do dwoch punktow dziala bardzo ladnie, ale do momentu kiedy nakladam teksture UVW Map. Wtedy staje sie Editable Poly i nie ma juz nic ze swoich wlasciwosci. Przy przemieszczeniu ramion robota, oddziela sie od punktow do ktorych byl przytwierdzony. Czy jest jakies wyjscie z tej sytuacji ?
Napisano 29 Listopad 201113 l Autor [ATTACH=CONFIG]83259[/ATTACH] Tak to wyglada. Wszystko dziala, ale bez tekstur na przewodach (Hose). Kiedy odznacze UVW Map (Box mapping), to tekstura zostaje, ale nie w tym samym ulozeniu, oczywiscie jest rozciagnieta. Teksturowanie za pomoca Unwrap dziala tak samo, i dopiero kiedy go odznaczam, Hose znowu dziala.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto