Krzychu78 Posted November 29, 2011 Share Posted November 29, 2011 Mam model robota, na ktorego ramieniu znajduja sie rury (Hose) doprowadzajace sprezone powietrze. Hose przytwierdzony do dwoch punktow dziala bardzo ladnie, ale do momentu kiedy nakladam teksture UVW Map. Wtedy staje sie Editable Poly i nie ma juz nic ze swoich wlasciwosci. Przy przemieszczeniu ramion robota, oddziela sie od punktow do ktorych byl przytwierdzony. Czy jest jakies wyjscie z tej sytuacji ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzychu78 Posted November 29, 2011 Author Share Posted November 29, 2011 [ATTACH=CONFIG]83259[/ATTACH] Tak to wyglada. Wszystko dziala, ale bez tekstur na przewodach (Hose). Kiedy odznacze UVW Map (Box mapping), to tekstura zostaje, ale nie w tym samym ulozeniu, oczywiscie jest rozciagnieta. Teksturowanie za pomoca Unwrap dziala tak samo, i dopiero kiedy go odznaczam, Hose znowu dziala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now