Jump to content

po oteksturowaniu obiektow HOSE, utracilem mozliwosc ich animacji. Dlaczego ?


Krzychu78

Recommended Posts

Mam model robota, na ktorego ramieniu znajduja sie rury (Hose) doprowadzajace sprezone powietrze.

Hose przytwierdzony do dwoch punktow dziala bardzo ladnie, ale do momentu kiedy nakladam teksture UVW Map.

Wtedy staje sie Editable Poly i nie ma juz nic ze swoich wlasciwosci. Przy przemieszczeniu ramion robota, oddziela sie od punktow do ktorych byl przytwierdzony.

Czy jest jakies wyjscie z tej sytuacji ?

Link to comment
Share on other sites

[ATTACH=CONFIG]83259[/ATTACH]

Tak to wyglada. Wszystko dziala, ale bez tekstur na przewodach (Hose).

Kiedy odznacze UVW Map (Box mapping), to tekstura zostaje, ale nie w tym samym ulozeniu, oczywiscie jest rozciagnieta.

Teksturowanie za pomoca Unwrap dziala tak samo, i dopiero kiedy go odznaczam, Hose znowu dziala.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy