Gość rupert32 Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 mam problem częściowo rozwiązany ale szukam rozwiązania na przyszłość. Po utworzeniu kształtu przedmiotu za pomocą line następnie shell potem editable poly i na krawędziach bryły chamfer w oknie wszystko wyglądało ok dopiero po renderze pojawiły się deformacje w rogach. Udało mi się je usunąć modyfikując triangulation opcja turn i usuwając linie. Do czego zmierzam: dlaczego tak się stało? i jak uniknąć na przyszłość takich niespodzianek.
AdiJager Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 Zgadując: poprzecinałeś mniej lub bardziej edge na krawędziach.
Gość rupert32 Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 zrzut po chamfer http://imageshack.us/photo/my-images/197/beztytuukzg.jpg/ render http://imageshack.us/photo/my-images/560/beztytuu3wa.png/ edit tiangulation http://imageshack.us/photo/my-images/502/beztytuu1ym.jpg/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się