
AdiJager
Members-
Content Count
137 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
44 ExcellentAbout AdiJager
-
Rank
Member
City (optional)
-
Miasto
Warszawa
-
Zostawia "kropkę", bo domyślnie przytrzymanie piórka działa jako PPM - musisz to zmienić w panelu sterowania("Preferencje Wacom/Skonfiguruj pióro i tablet"). Czułość też możesz tam ustawić. Próbowałeś czystej instalacji drivera zamiast ponownej?
-
To przez syfiaste drivery Wacoma. Zauważyłem, że są w jakiś czarodziejski sposób połączone z Bamboo Dockiem - tablet często mi gubił nacisk po tym jak go zamykałem... zobacz czy aktualizacja adobe air / javy czegoś nie da. Przy reinstalacji sterów nie używaj instalacji web tylko poszukaj konkretnego drivera pod sprzęt - prawdopodobnie: "PenTablet_532-1.exe"
-
" - Jeżeli to jest naprawdę ważne to nie ma problemu - za tydzień będę znał XYZ" GameDev zmienia się naprawdę bardzo szybko i nauka nigdy się nie kończy. Twoich umiejętności nie wyznacza znajomość softu.
-
Lucasfilm zastosuje silniki z gier w swoich filmach
AdiJager replied to adek's topic in Aktualności (mam newsa)
Hair and Fur? W grach nadal się używa tekstur z maskami, a przy filmie to nie przejdzie. -
Sprawdź snap (wł/wył/spr ustawienia) - jest pod postacią przycisku z magnesem. Mogłeś też namieszać z constraintami - żeby odkryć do nich przyciski musisz kliknąć w puste miejsce na toolbarze i wybrać "Axis Constraints".
-
Spróbuj zwinięcia stosu modyfikatorów przed mapowaniem. Z tego co zauważyłem nie wszystkie narzędzia mapowania działają na innych typach obiektów niż editable mesh/poly.
-
Poczytaj o mapowaniu (UVW Unwrap)
-
Zobacz co zrobi zmiana 1.0 2.2
-
Xoliul ma własne ustawienia gamma correction - wył maxową i ustaw tą w Shaderze.
-
Przełączyłeś na DirectX?
-
Nazewnictwem tak bardzo to się nie przejmuj - jakoś na przestrzeni lat nigdy nie zostało ujednolicone i obecnie w rożnych programach dokładnie te same narzędzia nazywa się zupełnie inaczej - to samo dotyczy "map" np "Roughness", "specular power" i "gloss" używa się naprzemiennie.
-
Pivot ustaw na każdym do ścianki, a potem po prostu użyj align tool.
-
Skrypt: https://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/detach-elements
-
zgubiłem ze trzy kroki w gifie, ale akurat żadne ważne: