Jump to content

bajtek

Members
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Excellent

About bajtek

  • Rank
    Member
  1. bajtek

    Export do fbx

    Już wiem co było nie tak. Bo ten model był kiedyś robiony według jakiegoś tutorialu i był tam użyty modyfikator physique zamiast skin i z niewiadomych powodów physique ginie przy eksporcie, ale ze skinem już wszystko ok. Dzięki za odpowiedzi.
  2. bajtek

    Export do fbx

    Domyślne ustawienia - nic nie zmieniałem:
  3. bajtek

    Export do fbx

    Witam, Potrzebowałem wyeksportować zanimowany model do fbx'a. Model to na szybko zrobiony człowiek podpięty do szkieletu. Jednak podczas eksportu dzieje się tak jakby model tracił połączenie ze szkieletem. Sprawdzałem to importując go w nowym projekcie i w tym zaimportowanym szkielet sam się rusza a model nie. Domyślam się, że pewnie trzeba na stałe zachować tą animację w modelu, a nie żeby czerpał ze szkieletu, ale nie wiem jak to zrobić. Przed: Po (ta sama klatka):
  4. bajtek

    Edit Poly - collapse

    ja też ostatnio miałem problem z normalnymi gdy animację robiłem, a niestety ponad 100h mi się robiła i muszę od nowa, a przez to nie wiem czy zdążę z terminem. A mi pomogło nadanie modyfikatora normals i zaznaczenie tej górnej opcji (nie flip normals tylko tej drugiej). A ogólnie problem w renderze wyglądał tak, że pomyślałem że to pewnie cienie się zwaliły lub z modelem coś nie takbo miał na sobie takie ciemne paski w wielu miejscach.
  5. Co do mental raya to musisz wejść w render options (w tym menu na górze, blisko przycisku do renderowania) i w tym okienku co się wyświetli zjeżdżasz na sam dół i rozwijasz ostatnią zakładkę i tam zmieniasz z default na mental ray, ale w 2014 chyba domyślnie jest mental ustawiony
  6. Nie korzystałem nigdy z lathe surface ale ze zwykłego lathe i efekt tego zwykłego jest taki jak na obrazku, czyli że od razu model tworzy więc może po prostu użyłeś lathe zamiast lathe surface.
  7. Można też spróbować obkręcić samą szybę i sprawdzić czy to wina modelu czy materiału.
  8. tu nie tylko z ulicą jest problem bo widać że na ścianach też ten sam problem. Może coś z cieniami nie tak. Spróbuj zmienić tym cienie lub coś z nimi pokombinować. Albo najpierw całkowicie je wyłącz i jak to się poprawi to znaczy że cienie.
  9. bajtek

    Tworzenie tekstur

    Dzięki wielkie :)
  10. bajtek

    Tworzenie tekstur

    I dzięki temu da się samemu robić tekstury według modelu?
  11. bajtek

    Tworzenie tekstur

    Zawsze się zastanawiałem czy jest taka możliwość w 3ds maxie że mamy jakiś obiekt i czy da się zrobić że max zrobi nam z tego jpg lub co innego jak się ustawiają poligony na obiekcie. Później żeby to otworzyć w PS lub innym programie i samemu stworzyć teksturę według poligonów. Kiedyś widziałem na jakimś screenie takie okienko w maxie gdzie ludzie dopasowywali tekstury ale nie wiem czy dzięki temu da się to zrobić i nie wiem jak to otworzyć.
  12. A może rzeczywiście to X było... dawno tego nie używałem więc mogło mi się pomylić
  13. bajtek

    Problem z gridem

    To spróbuj utworzyć nowy projekt i zmerguj obiekty. To chyba najlepsze wyjście jak jakieś opcje w projekcie się psują.
  14. bajtek

    Problem z gridem

    Zależy to też od wielkości obiektu itd. ale może pomóc kliknięcie takiego domka przy tym boxie którym się obraca widok (prawy górny róg viewportu).
  15. Jeśli po prostu nie masz tych strzałek do przesuwania to kliknij W, a jak nie pomoże to Q i znowu W. Kiedyś coś takiego miałem i pomagało. No chyba że o coś innego chodzi.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy