Posted October 20, 201311 yr Witam, Potrzebowałem wyeksportować zanimowany model do fbx'a. Model to na szybko zrobiony człowiek podpięty do szkieletu. Jednak podczas eksportu dzieje się tak jakby model tracił połączenie ze szkieletem. Sprawdzałem to importując go w nowym projekcie i w tym zaimportowanym szkielet sam się rusza a model nie. Domyślam się, że pewnie trzeba na stałe zachować tą animację w modelu, a nie żeby czerpał ze szkieletu, ale nie wiem jak to zrobić. Przed: Po (ta sama klatka):
October 20, 201311 yr Nie znam się na animacji postaci ale chyba można podpiąć animację do modelu za pomocą "Point Cache".
October 20, 201311 yr Przy Exporcie FBXa masz odhaczone wszystko w Animation? Szczegolnie chyba Skin albo Deformers
October 21, 201311 yr Masz wyczyszczony model ponizej Skina? Tzn czysty edit poly/mesh z resetem transformacji? Albo czy nie narzuciles skina na model z zaznaczonymi wczesniej vertami?
October 21, 201311 yr Author Już wiem co było nie tak. Bo ten model był kiedyś robiony według jakiegoś tutorialu i był tam użyty modyfikator physique zamiast skin i z niewiadomych powodów physique ginie przy eksporcie, ale ze skinem już wszystko ok. Dzięki za odpowiedzi. Edited October 21, 201311 yr by bajtek
Create an account or sign in to comment