Jump to content

Export do fbx


bajtek

Recommended Posts

Witam,

Potrzebowałem wyeksportować zanimowany model do fbx'a. Model to na szybko zrobiony człowiek podpięty do szkieletu. Jednak podczas eksportu dzieje się tak jakby model tracił połączenie ze szkieletem. Sprawdzałem to importując go w nowym projekcie i w tym zaimportowanym szkielet sam się rusza a model nie. Domyślam się, że pewnie trzeba na stałe zachować tą animację w modelu, a nie żeby czerpał ze szkieletu, ale nie wiem jak to zrobić.

 

Przed:

asz0.jpg

 

Po (ta sama klatka):

t95v.jpg

Link to comment
Share on other sites

Już wiem co było nie tak. Bo ten model był kiedyś robiony według jakiegoś tutorialu i był tam użyty modyfikator physique zamiast skin i z niewiadomych powodów physique ginie przy eksporcie, ale ze skinem już wszystko ok. Dzięki za odpowiedzi.

Edited by bajtek
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy