Jump to content

l337

Members
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

42 Excellent

About l337

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/15/1995
  1. A może spróbuj w tym pliku .vcxproj zmienić http://stackoverflow.com/questions/16789426/name-cannot-begin-with-the-3-character-hexadecimal-value-0x33
  2. Custom start nie można chyba podpiąć bo: -- Runtime error: Property not animatable: playbackStart Jeśli chcesz zrobić "offset+F" dla playback frame to w MXS editorze można: fn test = ( $Sphere001.modifiers[#Point_Cache].playbackFrame = currenttime + 5 ) registertimecallback test Żeby wyłączyć: unregistertimecallback test Żeby zmienić start frame dla kilku obiektów jednocześnie (możesz zaznaczyć i przeciągnąć gdziekolwiek na UI): try destroydialog setPCStart catch () rollout setPCStart "Set PC Start frame" ( spinner F "Start frame: " type:#integer range:[-10000,10000,0] fn objHasPC obj = ( if obj.modifiers.count > 0 then ( for m in obj.modifiers do ( if classOf m == Point_Cache then return true else if m == obj.modifiers[obj.modifiers.count] do return false ) ) else return false ) mapped fn setStart objs startFrame = ( if objHasPC objs do ( objs.modifiers[#Point_Cache].playbackType = 1 objs.modifiers[#Point_Cache].playbackStart = startFrame ) ) on f changed val do ( local objs = selection as array setStart objs val ) ) createdialog setPCStart
  3. Chodzi o to, żeby każdy polygon miał inny Mtl Index? id_from = 1 id_to = 5 for i = 1 to selection.count do ( o= convertToPoly(selection[i]) numfaces = polyop.getNumFaces o for f = 1 to numfaces do ( rand = random id_from id_to o.EditablePoly.SetSelection #Face #{f} o.EditablePoly.setMaterialIndex rand 1 ) )
  4. l337

    Jak stworzyć mozaikę ?

    Żeby rozbić na kawałki możesz użyć np. tego: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/fracture-voronoi Zachowuje UV na każdym elemencie, ale średnio działa na plane'ach (musi być chociaż trochę gruby). Potem żeby je minimalnie odsunąć można to szybko zrobić tym: macroScript Crack category: "MyTools" ( for i in 1 to selection.count do ( centerpivot selection[i] scl = selection[i].scale selection[i].scale = [scl.x * 0.98, scl.y * 0.98, scl.z * 0.98] ) ) ^ Jak za pierwszym razem go uruchomisz to będziesz mógł wstawić gdzieś button, potem zaznaczasz elementy które chcesz i naciskasz. Jak chcesz koniecznie rozbić płaskie meshe to możesz np. ProCutterem, tylko że musisz ręcznie układać plane'y tnące.
  5. Masz materiał blend albo mapę mix lub composite
  6. Świetny skrypt. Polecam jeszcze inne filmy i skrypty tego Pana
  7. Chodziło mi o to, że wraz z postępem technologicznym jedna osoba będzie mogła zrobić więcej samemu, a w dalszej przyszłości może będzie to tylko "MAKE VFX Button" na komputerze.
  8. Gratulacje sukcesu :). 1. Czy myślisz, że branża VFX/CG jest przyszłościowa? Czy ktoś kto dopiero zaczyna działać w tym kierunku może jeszcze coś osiągnąć?
  9. l337

    Animacja Testy

    Test realflowa.
  10. Tutaj ustawienia do tego renderu jeden post wyżej:
  11. No to ja wiem, że ten parametr podbił tak czas renderu, ja się pytałem jak zmniejszyć czas ale zachować dobrą jakość :P Tu jest "tylko" na 95 Hsph. Subdivs (1h25 min): Ten render dzienny 4 posty wyżej liczył się 8 minut. Potem spróbuję z brute force.
  12. Na liczeniu Irradiance Map. Przy standardowych (dla renderu dziennego) ustawieniach wyglądał w ogóle beznadziejnie, więc podniosłem Hsph. subdivs do 120 na tym pierwszym obrazku, razem ze zwiększonymi ustawieniami Light Cache. Tutaj efekt 14-godzinnego renderu na 4770k... Hsph subdivs zwiększone do 250, tak samo ustawienia DMC sampler. Po tym renderze się załamałem i uświadomiłem sobie, że raczej sztucznego oświetlenia nie będę robił, bo wychodzi całkowicie źle. O ile w ogóle skończę cały ten projekt, to prawdopodobnie wykonam tylko jeden render dzienny.
  13. Jak poprawić jakość przy tego typu renderze? Ten malutki obrazek liczył się prawie 2 godziny... Nie można nawet podejrzeć wprowadzonych zmian przy tak długim czasie. A tu inny testowy render:
  14. Cześć, Pracuję nad moją drugą wizualizacją w celu przetestowania nowego komputera, tym razem pokój dzienny. Meble modelowane na podstawie katalogów :P. Narazie mam niewiele: I rendery na szybko: Krytyka mile widziana.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy