l337 Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Cześć, Pracuję nad moją drugą wizualizacją w celu przetestowania nowego komputera, tym razem pokój dzienny. Meble modelowane na podstawie katalogów :P. Narazie mam niewiele: I rendery na szybko: Krytyka mile widziana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
l337 Posted January 30, 2014 Author Share Posted January 30, 2014 Jak poprawić jakość przy tego typu renderze? Ten malutki obrazek liczył się prawie 2 godziny... Nie można nawet podejrzeć wprowadzonych zmian przy tak długim czasie. A tu inny testowy render: Link to comment Share on other sites More sharing options...
skalpel3d Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 Na czym konkretnie zatkał ci się render jak robiłeś ten pierwszy obrazek ? Dobrze jak byś wrzucił ustawiania rendera to będzie można wychwycić gdzie leży przyczyna długiego czasu Link to comment Share on other sites More sharing options...
l337 Posted February 1, 2014 Author Share Posted February 1, 2014 Na liczeniu Irradiance Map. Przy standardowych (dla renderu dziennego) ustawieniach wyglądał w ogóle beznadziejnie, więc podniosłem Hsph. subdivs do 120 na tym pierwszym obrazku, razem ze zwiększonymi ustawieniami Light Cache. Tutaj efekt 14-godzinnego renderu na 4770k... Hsph subdivs zwiększone do 250, tak samo ustawienia DMC sampler. Po tym renderze się załamałem i uświadomiłem sobie, że raczej sztucznego oświetlenia nie będę robił, bo wychodzi całkowicie źle. O ile w ogóle skończę cały ten projekt, to prawdopodobnie wykonam tylko jeden render dzienny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skalpel3d Posted February 2, 2014 Share Posted February 2, 2014 No to sobie sam odpowiedziałeś czym zabiłeś maszynę z jakiego powodu podbijasz te parametry do tak absurdalnych liczb parametr ten podbija się jak wychodzą nieładne plamy na renderze, a jeśli ich nie możesz się pozbyć ta metoda należy zmienić irradiance na brute force. Dlatego tez mówiłem abyś wrzucił wszystkie ustawiania vraya bo z tego o ja tu widzę to ty nieźle w nim mieszasz nie dostajesz jakiego fenomenalnego efektu natomiast zatykasz kompa na amen Link to comment Share on other sites More sharing options...
l337 Posted February 2, 2014 Author Share Posted February 2, 2014 No to ja wiem, że ten parametr podbił tak czas renderu, ja się pytałem jak zmniejszyć czas ale zachować dobrą jakość :P Tu jest "tylko" na 95 Hsph. Subdivs (1h25 min): Ten render dzienny 4 posty wyżej liczył się 8 minut. Potem spróbuję z brute force. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skalpel3d Posted February 2, 2014 Share Posted February 2, 2014 to puki nie zamieścisz pozostałych danych rendera będzie trudno cokolwiek powiedzieć Link to comment Share on other sites More sharing options...
l337 Posted February 2, 2014 Author Share Posted February 2, 2014 Tutaj ustawienia do tego renderu jeden post wyżej: Link to comment Share on other sites More sharing options...
skalpel3d Posted February 2, 2014 Share Posted February 2, 2014 raz wyłącz detail enchancement w tym co renderujesz on nie ma nic do roboty tylko spowalnia. Ska d ty bierzesz takie parametry to jakiś plugin do optymalizacji to wypluwa typu solidrock? Skoro na takich kosmicznych parametrach wyłazi ci taki paskudny render to sie nie zastawiaj tylko przejdź na bf+lc albo najpierw sprawdź mergem całą scenę przerzuć do nowej i zobacz czy na standardowych ustawieniach tez będzie coś takiego daj na początek irr+lc na medium ustawione Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borgir Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Hej :) jak dla mnie śliczne tylko za dużo rozmycia niby od głębi ostrości .. duże rzeczy zaczynają wyglądać jak mebelki z domku dla lalek :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now