Jump to content

larto

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About larto

  • Rank
    Member
  1. Mieliście rację żeby pójść tym tropem. Winowajcą okazały się cienie z jednego ze świateł. Zmiana shadow map na ok 2000x2000 praktycznie zniwelowała efekt poza małą kreską na wejściu.. Z tego co widzę to nie ma znaczenia za bardzo jakiego światła się użyje.. czy to omni czy area czy spot light - i tak ten efekt może się pojawić. Ale wiecie dokładniej czemu się tak dzieje wgl i czy są jakieś sposoby na ustawianie świateł czy zmiana opcji żeby nie otrzymywać tego efektu w przyszłości? Kiedy pracujecie nad czymś to ustawiając światła od razu zmieniacie shadow map na większy, czy dopiero coś z tym robicie jak widać jakieś problemy w renderze? Bo jak mniemam zwiększenie tej wartości wydłuża czas renderowania. Dzięki za pomoc :)
  2. Witam, Mam pewien problem z krawężnikiem w modelu budynku który robię... Kiedy mam włączoną ulice w obiektach to w renderze otrzymuje jakieś linie czy cięcia... Widać to tu: Dla porównania wrzuciłem zwykłego cube (1 segment X, Y, Z) i problem również się pojawił... Po wyłączeniu widoczności obiektu z ulicą wygląda to prawidłowo: Ulica była robiona z 3 cube'ów - 1 jako ulica w 1 str, 2 prostopadle do niego i jeszcze 3 tak żeby zakryć luki na zakręcie krawężnika. Problem występował zarówno przed jak i po zmianie obiektów na edytowalne, jak i po połączeniu ich. Próbowałem też dodać Plane na całą powierzchnie, ale także nie pomogło... Nie mam pojęcia co z tym zrobić żeby pozbyć się tego efektu. :( HyperNurbsy nie pomagają a Brush z funkcją Smooth wydaje sie także nie działać. Możliwe, że rozwiązanie jest banalne tylko ja jeszcze go nie odkryłem przez brak doświadczenia :) W każdym razie macie jakieś pomysły co może być nie tak i jak to naprawić? Jeszcze jedno pytanie - mniej ważne, ale na tym białym łuku przy wejściu w lewym dolnym rogu tworzy się jakieś "załamanie" czy coś co tworzy tam jakieś dziwne anomalie... Nie jest to wina ustawienia kamery, bo próbowałem pod różnymi kątami, a bryłę samą w sobie raczej nie edytowałem tam... chyba, że może to być wina Boole'a którym kilka rzeczy tam wycinałem w bryle..?
  3. Dzięki Tweester za odpowiedź :) Mam pewien problem z tym krawężnikiem... Kiedy mam włączoną ulice w obiektach to w renderze otrzymuje jakieś linie czy cięcia... Widać to tu: [ATTACH=CONFIG]91601[/ATTACH] Dla porównania wrzuciłem zwykłego cube (1 segment X, Y, Z) i problem również się pojawił... Dla porównania po wyłączeniu widoczności obiektu z ulicą wygląda to prawidłowo: [ATTACH=CONFIG]91602[/ATTACH] Ulica była robiona z 3 cube'ów - 1 jako ulica w 1 str, 2 prostopadle do niego i jeszcze 3 tak żeby zakryć luki na zakręcie krawężnika. Problem występował zarówno przed jak i po zmianie obiektów na edytowalne, jak i po połączeniu ich. Nie mam pojecia co z tym zrobić żeby pozbyć sie tego efektu. :( HyperNurbsy nie pomagają a Brush z funkcją Smooth wydaje sie także nie działać. Możliwe, że rozwiązanie jest banalne tylko ja jeszcze go nie odkryłem przez brak doświadczenia :) W każdym razie macie jakieś pomysły co może być nie tak i jak to naprawić?
  4. Witam! W robieniu 3d jestem nadal niezłym nowicjuszem, ale od czegoś trzeba zaczynać... :) Jest to moja próba stworzenia wizualizacji centrum handlowego. Używam Cinema 4d R12 + małe poprawki jasności w photoshopie. W tło wrzuciłem HDRI. Liczę głownie na krytykę i wskazanie co jest kompletnie do poprawy, a co idzie w miarę w dobrą stronę. Zauważyłem przy wrzuceniu wyrenderowanego jpg do PS'a, że niebo oraz niektóre rzeczy na obrazie są jakby rozpixelizowane... Szczególnie się to uwidaczniało kiedy podkręcałem jasność - nawet lekko. Czego to może być wina? Złych ustawień renderowania? [ATTACH=CONFIG]91600[/ATTACH]
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy