Skocz do zawartości

ElementalX7

Members
  • Liczba zawartości

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Białystok

ElementalX7's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

18

Reputacja

  1. Tak właśnie myślałem ;f Z laptopów to w oko wpadł mi Asus G752 tylko nie wiem w jakiej konfiguracji go wybrać. Na X-kom jest parę stron. To co jest pewne to 16gb ram i procesor i7-6k. Nie wiem tylko jak z układem graficznym. Do wyboru jest 960 - 980 - 1060 i 1070. W Wymagające gry nie będę grał (Po za Fallout'em 4)
  2. A pierwsza generacja Companion ? Spadły z ceny i wersje 512GB już można kupić za 4 500 zł
  3. Znalazłem wersje z 128GB która mi odpowiada. Na pewno wystarczy te 4gb ? Na stronie Zbrush'a zalecane minimalne jest 8GB. Substance Painter także wymaga 8gb oraz 2GB karty graficzne. Co do tego się obawiam bo Substance muli na aktualnym kompie który ma 8GB ram, procek i7-2k 2,1Ghz i AMD Radeon 6650m 2GB. Problem teraz jest taki, że do i9 nie ma Wacoma :F
  4. Ten cube jest mega i bym wziął od razu ale są 3 problemy - Za mało pamięci (64GB) - Za mało ramu (4gb) - Nie starczy dla Zbrusha czy Substance - Rysik ma 1024 poziomów nacisku i brak rozpoznania nachylenia :F EDIT: Znalazłem nowszy model z 128GB ale nadal 4GB ram :F
  5. Witam! Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem nowego urządzenia do pracy. Powody są dwa. Jednym z nich jest to, że laptop się zaczyna już sypać (Ekran nie ma stabilność, popękana obudowa obudowa itp) i parametry już nie te. Drugim powodem jest to, że zapisałem się do wyższej szkoły grafiki 2D - 3D (5 lat). Budżet jaki planuje przekazać na nowy sprzęt to jakieś 8 000zł. Ogólnie na początku planowałem zbudowanie za tą kwotę fajnego peceta. Problem jest w tym taki, że PC nie da mi żadnej mobilności. A urządzenie zamierzam zabierać za granicę i do szkoły. Pozostał więc laptop ale niedawno przypomniałem sobie o Wacom'ie Companion 2. Nie mam pojęcia co wybrać z obu dwóch. Urządzenie będzie służyło przez cały cykl nauki. Sprawdzając co będę miał, okazało się że dużo przedmiotów będzie wymagać tableta (Substance Painter, Photoshop, illustrator, Zbrush, itd). W dodatku wygoda Wacom'a. Wszędzie da się go zabrać a to jest dodatkowy plus gdyż dojeżdżam do szkoły pociągiem 1h30. Nie wiem właśnie jak to z nim jest bo jest mało recenzji i nie wiem czy se poradzi w zadaniach. Do gier go nie będę używał a jeśli już tak, to do takich które pociągnie nawet moc obliczeniowa żelazka ^^ Planuję zakup wersji 256GB. Uważam, że 512 nie ma zbytnio sensu gdyż posiadam dwa dyski zewnętrzne 320gb i drugi 2TB Pozdrawiam !
  6. Witam wszystkich ! Tworzę od wczoraj set sci-fi do portfolio (Duża skrzynia z amunicją każdego typu, mniejsze pudełka z amunicją do danego typu broni oraz apteczkę). Jak na razie prawie skończyłem dużą skrzynie. Dlaczego prawie ? Ponieważ coś mi w niej nie pasuje ale nie mam pojęcia co :P I jeszcze nie mam pojęcia czy miedzy niebieskim wyświetlaczem a piktogramem na tej płaskiej przestrzeni dodać jakieś wcięcie czy coś w tym stylu. Co do skrzyni to staram się robić w klimatach sci fi delikatnie "kreskówkowych". Proste ale przyjemne dla oka formy bez dużej ilości detali takich jak śrubki itp. Chciałbym znać wasze zdanie na temat mojej pracy. Oświetlenie było robione tylko z zamiarem podglądu. Docelowo będzie padać z tych wcięć. Gdy przerzucę cały model do Marmoseta to ładnie uporządkuje i poprawnie. Model będzie miał tekstury :P Pozdrawiam ! :)
  7. Olaf, research mam już zrobiony. Przed samymi szkicami dużo buszowałem po ArtStation, google itd :P Jak pisałem, na razie miałem czas zrobić samą podłogę. Dzisiaj dodam więcej detali i zrobię drobne poprawki. Boris, ? Hris, Dzięki za rady ! Na razie mam w planach prosty korytarz, prosty korytarz z wielki oknem, z drzwiami który przenosi do innego sektora, po "łuku" 90 stopni, skrzyżowanie oraz przeniesienie na wyższy poziom po schodach. Tak w ogóle to bardzo ładna praca :P Bardzo podoba mi się styl w jakim stworzyłeś te płytki Edit Skończyłem już podłogę. Od jutra zabieram się za ściany
  8. Witam ! Dzisiaj jako miałem trochę wolnego czasu, to postanowiłem wymodelować korytarz sci fi. Jak na razie skończyłem tylko samą podłogę która i tak będzie miała jeszcze drobne poprawki. Korytarz chcę poprowadzić bardziej w stylu rysunkowym jak np. tutaj http://i91.photobucket.com/albums/k312/mdk2k/Radiositytest_11.jpg Ogólnie, to będzie też modularny. Każde pomieszczenie będzie miało proporcje 1:1:1. Jeszcze dzisiaj postaram się ukończyć prosty korytarz.
  9. Witam serdecznie ! Postanowiłem se przez wakacje założyć portfolio aby we wrześniu spróbować gdzieś się załapać. Jakoś, że jestem świeżakiem, to chciałbym tutaj po zamieszczać swoje pracki aby otrzymać opinie ekspertów :) Zrobiłem se listę obiektów które mam zamiar wymodelować do portfolio (Jest ich trochę i głównie tematyk to pozajzy, sci fi, broń i różne poziomy). Wszystkie moje prace będą robione pod gameart. Pierwszym obiektem jest podwodny statek rozpoznawczy. Pomysł wziął się z pewnej gry w którym prowadzi się podwodny tryb życia :). Zacząłem dzisiaj modelować owy obiekt. Jeszcze trochę pracy jest przede mną. Opis pojazdu: Jak napisałem, jest to podwodny statek rozpoznawczy. Na spodzie statku znajduje się śluza dzięki której kierujący może opuścić statek bez zalania go wodą. Trochę wyżej znajduje się moduł z torpedami który się wysuwa na bok. Jeszcze wyżej znajdują się schowki na jakieś rzeczy. Na tyle łodzi znajduje się pomieszczenie na drona (Małych rozmiarów którego zadaniem jest zwiedzanie niebezpiecznych i małych miejsc.) Ogólnie to trochę brakuje mi pomysłów co tam jeszcze dać na zewnątrz. W środku umieszczę różne komputery, apteczkę, gaśnicę itp. Moim główny dylematem jest to jak mają się otwierać schowki itp.. Czy ma się otwierać jak bagażnik samochodu czy bardziej jak w autokarze. Poniżej zamieszam parę screenów do wstępnych ocen pomysłu :d
  10. To jeżeli dobrze zrozumiałem, to nie muszę posiadać komercyjnej licencje ? Na stronie nic nie będzie sprzedawane tylko prezentowane.
  11. Okej, dzięki wielkie ! Byłem nie pewnym po przeczytaniu właśnie notki dot. Freelancerów Jeszcze agencje bym zrozumiał, ale czepianie się freelancerów, eh.
  12. Witam ! Mam pytanie jak to się ma do licencji komercyjnych motywów Wordpress. W sklepiku ThemeForest znalazłem dość ciekawy motyw na portfolio którym jest Expression od Pexeto http://themeforest.net/item/expression-photography-responsive-wordpress-theme/2855595 Jedyne czego nie wiem, to jak się to ma z licencją. Portfolio mam zamiar stworzyć by się gdzieś załapać do pracy. I problem w tym, że nie wiem czy to polega pod "komercje" czy nie. Niby w informacjach jest podane, że Freelancerzy muszą zapłacić 2,950$. A jak to się ma w mojej sytuacji ? Także muszę mieć komercyjną ? Jeśli tak, to sobie raczej odpuszczę i stworze portfolio na jakieś stronie typu ArtStation czy coś innego (Były jeszcze dwie inne strony ale nie pamiętam nazwy. Jak ktoś chce to może podlinkować). I tak w ogóle jak ktoś zna jakieś inne ciekawe motywy w tym stylu, to także może podać. Ciężko znaleźć coś podobnego. Większość to interaktywne scrollowane portfolia :/ Pozdrawiam !
  13. Od razu mówię, że ekspertem nie jestem ! Na DT był tutorial jak wygląda tworzenie modelu pod grę. Model w tym tutku nie stanowił jedne całości. Studzienka była jako oddzielny obiekt, daszek oddzielny itd. http://www.digitaltutors.com/tutorial/1420-Creating-a-Stylized-Set-Element-for-Games-in-Maya A tutaj budynek gdzie także wszystko jest oddzielnie http://www.digitaltutors.com/tutorial/2229-Creating-a-Low-Poly-Game-Building-in-Maya Co do wygładzania, to zależy chyba od platformy na jaką jest robiona dana gra. Osoba która robiła auta do Forzy Horizon pokazywała jak się tworzy owy pojazd i na końcu użyła smooth'a Oczywiście, nie można z tym przesadzi :P Wygładzania raczej w grze tak nie widać. Przykład z życia wzięty: Kiedyś gdy grałem w GTA Sa nie zauważyłem nawet, że kraty nawet nie były okrągłe tylko miały formę trójkąta :D Co do trójkątów to nie mam pojęcia. Ale na obydwóch filmach, końcowe obiekty nie są wykonane z trójkątów :)
  14. Na początku może jedna celować w małe studia ? Chodzi mi o takie, które nie są jakoś specjalnie duże i które mają jeden / dwa tytuły i pracują na innymi. Ew. Dołączyć do studia które ma gry F2P i na bieżąco rozbudowuje grę o nowe mapy, elementy itp.
  15. Pochodzę z Białego ale mieszkam w Belgii. Mam takie wrażenie w ogóle, że Belgowie jakoś nie specjalnie mają predyspozycje do grafiki lub jest tutaj małe zainteresowanie tym(Mało szkół, usług , itp). Co do pracy, to w takim razie może bym szukał czegoś w UK albo ew. we Francji. Wątpię, że coś konkretnego można znaleźć w Belgii.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności