Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, robie co moge zeby dzial finala nie swiecil pustkami :D. Tym razem jedna z ostatnich pracek chociaz jeszcze nie finale co by sugerowal renderer hehe. Ciagle z tym walcze dlatego niektore rzeczy to narazie jeszcze photoshop. Wiec wrzucam 3 ujecia, docelowo maja byc one wypelnione ludzmi ale narazie nie mam pomyslu skad wziac gosci weselnych i samochod typu wsołowóz :D. Jak ktos ma jakies sugestie co by mozna bylo poprawic to prosze pisac.

Oswietlenie tym razem :

Direct Light - Target Direct

Indirect Light - Fr-PhisicalSky w slocie environmetal Map

expozycja to - fR Reinhard Tone Mapper dodany w zakladce Effects

 

tak ze to taki eksperyment swietlny ale mysle ze wyszlo w miare dobrze

dodatkowo przeliczane zostaly passy dla

GI - fr Global Illumination

AO - fr Ambient Occlusion

Shadow - fr Shadows

 

czasy renderow to okolo 1h 20min dla kazdego obrazka

 

widok0001.jpg

widok0003.jpg

widok0000.jpg

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności