Mirkowaty Napisano 15 Grudzień 2011 Napisano 15 Grudzień 2011 Witam, robie co moge zeby dzial finala nie swiecil pustkami :D. Tym razem jedna z ostatnich pracek chociaz jeszcze nie finale co by sugerowal renderer hehe. Ciagle z tym walcze dlatego niektore rzeczy to narazie jeszcze photoshop. Wiec wrzucam 3 ujecia, docelowo maja byc one wypelnione ludzmi ale narazie nie mam pomyslu skad wziac gosci weselnych i samochod typu wsołowóz :D. Jak ktos ma jakies sugestie co by mozna bylo poprawic to prosze pisac. Oswietlenie tym razem : Direct Light - Target Direct Indirect Light - Fr-PhisicalSky w slocie environmetal Map expozycja to - fR Reinhard Tone Mapper dodany w zakladce Effects tak ze to taki eksperyment swietlny ale mysle ze wyszlo w miare dobrze dodatkowo przeliczane zostaly passy dla GI - fr Global Illumination AO - fr Ambient Occlusion Shadow - fr Shadows czasy renderow to okolo 1h 20min dla kazdego obrazka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się