Skocz do zawartości

problem z normalnymi raz jeszcze


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wiem, ze nizej jest podobny temat , ale nie rozwiazal on mojego problemu, albo moze go nie zrozumialem :P

 

Jak widac na zalaczonym obrazku, wyekstrudowany poligon nie jest caly widoczny. Nie moge uzyc materialu 2-sided, bo wtedy będę mial zakryta cala gore, gdyz box z ktorego ekstruduje ma 3 segmenty grubosci, a nawet gdyby mial 1 to po zastosowaniu materialu 2-sided lub ustawienia force 2-sided w rednerze gora bylaby zakryta poniewaz wyekstrudowalem tylko gorny poligon do dolu, bo chcialem zrobic dziure w srodku. Co zrobic zeby to normalnie wygladalo? Tzn zeby scianki byly widoczne. Z gory dzieki za pomoc.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

wez sobie boolean i zrob to dziure bo tak to bedziesz sie bawil do usranej smierci....

 

ja bym to zrobil jeszcze exclude + weild + create = no mi to latwo powiedziec......

Napisano

no niestety boleanem nie moge zrobic, bo psuje mi koncepcje pozniejszego meshsmootha :/ Z reszta chce zeby to wygladalo dokladnie tak jak jest na obrazku tylko zeby scianki byly widoczne :(

Napisano

pobaw sie w modelowanie troszke inaczej

poczytaj o :

weild

edge exclude to ci wystarczy....poprostu zrob boxa wytnij gore i podloze exvluduj edge i bevel pozniej jeszcze raz to samo z podlozem i z tej dziury excluiduj jeszcze raz do dolu pozniej polacz za pomoca weild wertexy i bedzie grało :D

Napisano

Zauważ że przebiłeś spód tego boxa po prostu... czyli jakbyś spojrzał z perspektywy tej dziury w górę... zobaczył byś ścianę nad sobą :)... Po prostu musisz wyextrudować także spód tego boxa w identyczny sposób... Tak aby to miało ręce i nogi także w świecie realnym ;).




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności