Korbol Napisano 11 Lipiec 2004 Share Napisano 11 Lipiec 2004 Wiem, ze nizej jest podobny temat , ale nie rozwiazal on mojego problemu, albo moze go nie zrozumialem :P Jak widac na zalaczonym obrazku, wyekstrudowany poligon nie jest caly widoczny. Nie moge uzyc materialu 2-sided, bo wtedy będę mial zakryta cala gore, gdyz box z ktorego ekstruduje ma 3 segmenty grubosci, a nawet gdyby mial 1 to po zastosowaniu materialu 2-sided lub ustawienia force 2-sided w rednerze gora bylaby zakryta poniewaz wyekstrudowalem tylko gorny poligon do dolu, bo chcialem zrobic dziure w srodku. Co zrobic zeby to normalnie wygladalo? Tzn zeby scianki byly widoczne. Z gory dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 11 Lipiec 2004 Share Napisano 11 Lipiec 2004 wez sobie boolean i zrob to dziure bo tak to bedziesz sie bawil do usranej smierci.... ja bym to zrobil jeszcze exclude + weild + create = no mi to latwo powiedziec...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Korbol Napisano 11 Lipiec 2004 Autor Share Napisano 11 Lipiec 2004 no niestety boleanem nie moge zrobic, bo psuje mi koncepcje pozniejszego meshsmootha :/ Z reszta chce zeby to wygladalo dokladnie tak jak jest na obrazku tylko zeby scianki byly widoczne :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 11 Lipiec 2004 Share Napisano 11 Lipiec 2004 pobaw sie w modelowanie troszke inaczej poczytaj o : weild edge exclude to ci wystarczy....poprostu zrob boxa wytnij gore i podloze exvluduj edge i bevel pozniej jeszcze raz to samo z podlozem i z tej dziury excluiduj jeszcze raz do dolu pozniej polacz za pomoca weild wertexy i bedzie grało :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gotham Napisano 11 Lipiec 2004 Share Napisano 11 Lipiec 2004 Zauważ że przebiłeś spód tego boxa po prostu... czyli jakbyś spojrzał z perspektywy tej dziury w górę... zobaczył byś ścianę nad sobą :)... Po prostu musisz wyextrudować także spód tego boxa w identyczny sposób... Tak aby to miało ręce i nogi także w świecie realnym ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 11 Lipiec 2004 Share Napisano 11 Lipiec 2004 wiesz co hyhyhy mam prostrzy pomysl zrob tube ustaw liczbe polygonow na 4 i masz kwadrat z dziura ktora nawet mozesz nawet resizeowac :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Korbol Napisano 11 Lipiec 2004 Autor Share Napisano 11 Lipiec 2004 Dzieki za pomoc. Juz doszedlem z tym do ladu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi