Napisano 11 Lipiec 200420 l Wiem, ze nizej jest podobny temat , ale nie rozwiazal on mojego problemu, albo moze go nie zrozumialem :P Jak widac na zalaczonym obrazku, wyekstrudowany poligon nie jest caly widoczny. Nie moge uzyc materialu 2-sided, bo wtedy będę mial zakryta cala gore, gdyz box z ktorego ekstruduje ma 3 segmenty grubosci, a nawet gdyby mial 1 to po zastosowaniu materialu 2-sided lub ustawienia force 2-sided w rednerze gora bylaby zakryta poniewaz wyekstrudowalem tylko gorny poligon do dolu, bo chcialem zrobic dziure w srodku. Co zrobic zeby to normalnie wygladalo? Tzn zeby scianki byly widoczne. Z gory dzieki za pomoc.
Napisano 11 Lipiec 200420 l wez sobie boolean i zrob to dziure bo tak to bedziesz sie bawil do usranej smierci.... ja bym to zrobil jeszcze exclude + weild + create = no mi to latwo powiedziec......
Napisano 11 Lipiec 200420 l Autor no niestety boleanem nie moge zrobic, bo psuje mi koncepcje pozniejszego meshsmootha :/ Z reszta chce zeby to wygladalo dokladnie tak jak jest na obrazku tylko zeby scianki byly widoczne :(
Napisano 11 Lipiec 200420 l pobaw sie w modelowanie troszke inaczej poczytaj o : weild edge exclude to ci wystarczy....poprostu zrob boxa wytnij gore i podloze exvluduj edge i bevel pozniej jeszcze raz to samo z podlozem i z tej dziury excluiduj jeszcze raz do dolu pozniej polacz za pomoca weild wertexy i bedzie grało :D
Napisano 11 Lipiec 200420 l Zauważ że przebiłeś spód tego boxa po prostu... czyli jakbyś spojrzał z perspektywy tej dziury w górę... zobaczył byś ścianę nad sobą :)... Po prostu musisz wyextrudować także spód tego boxa w identyczny sposób... Tak aby to miało ręce i nogi także w świecie realnym ;).
Napisano 11 Lipiec 200420 l wiesz co hyhyhy mam prostrzy pomysl zrob tube ustaw liczbe polygonow na 4 i masz kwadrat z dziura ktora nawet mozesz nawet resizeowac :P