Napisano 18 Grudzień 201113 l Chcialem wyrenderowac Motion Vector w Maya 2012 dla pluginu reelsmart motion blur, ale nie wiem jak sie do tego zabrac. W render passach zapinam "mv2DNormRemap", ale nie wyglada to dobrze.
Napisano 18 Grudzień 201113 l Nie mam 2012 ale w 2011 renderujesz "2D Motion Vector" z Maya i potem wrzucasz do np. nuke. Potem ukazuje sie jako mv2dToxik. Nuke ma swoja node do interpretacji tego pass'a. Sam osobiscie RSMB nie probowalem z motion vectorem. Jedynie jak mialem pass popsuty albo nie mialem go w ogole to sie ratowalem RSMB bo on go nie potrzebuje. I jeszcze jedna wazna rzecz-mianowicei nie renderuj tego pass'a razem z innymi. Stworz osobny render layer dla niego. Robisz tak bo mayka przelicza dla tego passa zawsze 0.2klatki wstecz. Wszystko co bys umiescil z tym passem bylo by przesuniete o ta wartosc. Czyli innymi slowami twoje passy mogly by sie nie nakladac.
Napisano 18 Grudzień 201113 l dzięki, będę kombinował... mam After effect i on chyba inaczej interpretuje ten pass niż Nuke. Jest taki stary plugin opisany tutaj: http://aloedesign.com/2008/12/maya-2d-motion-vectors-tutorial/ ale on akurat wywala mi Maye :/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto