Guest Chrupek3D Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 Chcialem wyrenderowac Motion Vector w Maya 2012 dla pluginu reelsmart motion blur, ale nie wiem jak sie do tego zabrac. W render passach zapinam "mv2DNormRemap", ale nie wyglada to dobrze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
guru Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 Nie mam 2012 ale w 2011 renderujesz "2D Motion Vector" z Maya i potem wrzucasz do np. nuke. Potem ukazuje sie jako mv2dToxik. Nuke ma swoja node do interpretacji tego pass'a. Sam osobiscie RSMB nie probowalem z motion vectorem. Jedynie jak mialem pass popsuty albo nie mialem go w ogole to sie ratowalem RSMB bo on go nie potrzebuje. I jeszcze jedna wazna rzecz-mianowicei nie renderuj tego pass'a razem z innymi. Stworz osobny render layer dla niego. Robisz tak bo mayka przelicza dla tego passa zawsze 0.2klatki wstecz. Wszystko co bys umiescil z tym passem bylo by przesuniete o ta wartosc. Czyli innymi slowami twoje passy mogly by sie nie nakladac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chrupek3D Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 dzięki, będę kombinował... mam After effect i on chyba inaczej interpretuje ten pass niż Nuke. Jest taki stary plugin opisany tutaj: http://aloedesign.com/2008/12/maya-2d-motion-vectors-tutorial/ ale on akurat wywala mi Maye :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now