Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Od pewnego czasu dłubię sobie sygnalizator świetlny ;d Zrobilem pare zdjec i wymodelowalem low poly. Teraz biore sie za hp, zeby miec podstawke do bake'u normalu. Nie moge jednak sobie poradzic z wymodelowaniem pewnego elementu w hp (a raczej nei wiem jak to zrobic). Dodam, ze uzywam maxa 2012.

 

tutaj zdjecia siatki low poly:

 

99835254.th.jpg

83873290.th.jpg

35742608.th.jpg

 

Musze schamferowac, wygladzic krawedzie, ale jak daje po prostu chamfera i jedna czy dwie smoothgrupy to po uzyciu modyfikatora meshsmooth wszystko sie sypie. Chodzi o ten zielonkawy element.

Dodatkowo wrzucam całą scene w 3ds (po kliknięciu unhideall wyskocza inne elementy):

 

http://speedy.sh/k863v/scena.3DS

Edytowane przez Wowoz

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

modelowanie pod meshsmooth to zupelnie inna bajka niz LP, musisz miec o wiele wiecej krawedzi definujacych ksztalt itp.

Polecam to video, w zasadzie chyba znajdziesz link do niego w kazdym wątku o modelowaniu hi-poly :)

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie za tutorial! Oglądnąłem godzinkę, potem obejrzę jeszcze raz całość. Całe szczęście, że mam HDMI więc mogę sobie pozwolić na oglądanie przed snem na telewizorze.

 

A teraz kilka teoretycznych pytań. On chyba mówił, że ustawiał sobie skróty klawiszowe pod ring i pod loop. Jak coś takiego zrobić bądź jakie to są skróty?

Jak przełączać między modelem z modyfikatorem zagęszczającym siatkę i na zwykły model?

Napisano

Customise > Customise user interface - tam znajdziesz wszystkie sktroty itp. A najlepiej z takimi pytaniami to do manuala programu sie zwracac.

Napisano
  • Autor

Skoro już założyłem wątek to postaram się zadawać pytanie tutaj, żeby nie zaśmiecać forum :)

Cwicze to hp z wykorzystaniem loopów i turbosmootha. Umiem już dorzeźbić do powierzchni cylinder, sześcian itd z ostrymi krawędziami. Chce teraz wymodelować coś podobnego jak tutaj:

hyndant.jpg

Moje pytanie brzmi - Jak wymodelować takie obłe fajne kształty oraz jaki macie na to workflow? Do tej pory próbowałem zrobić coś z array + extrude + cut, ale średnio to wychodziło. Mile widziane jakieś rysunki przedstawiające ułożenie edge lub screeny :) Dzieki.

 

 

PS. Jeśli jakiś moderator to ogląda to może zmienić nazwe tematu na "Problemy Wowoza" czy jakoś tak :D

Edytowane przez Wowoz

Napisano
  • Autor

No wlasnie jest za co :D

Dzieki, tego szukalem, wkoncu moze ogarne jakies workflow hehe.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności